1775880توركمن نيوز- گنبد: آئین اختتامیه جشنواره شعر بسیج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، در گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، شعبانعلی یازرلو، دبیر جشنواره استانی شعر بسیج، در مراسم اختتامیه این جشنواره که شامگاه پنجشنبه در گنبدبرگزار شد، گفت: برنامه شعر بسیج دو سالانه است که امسال تغییر شکل پیدا کرده در چهار فصل برگزار خواهد شد.

یازرلو ادامه داد: امروز اختتامیه فصل اول با موضوع عارفانه و عاشقانه است که طی فراخوان استانی، قریب به دویست نفر آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند و امروز از ۱۰ نفر تقدیر خواهد شد.

دبیر جشنواره شعر بسیج افزود: اختتامیه فصل دوم جشنواره با موضوع شعر کودک و نوجوان اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد.

محمدرضا قاسمی رئیس اداره ارشاد آزادشهر گفت: اختتامیه این جشنواره مقارن با میزبانی شهدای گمنام غواص شده است. شهدا عرفان و عشق را به اوج خود رساندن و ما باید رهرو راه انها باشیم.

علی قزلسفلو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مینودشت، هم گفت: هفت پایگاه با ۲۰ کلاس، در سطح شهر و روستاهای شهرستان مینودشت در طرح اوقات فراغت برنامه های فرهنگی، هنری و علوم قرآنی در حال برگزاری است.

وی افزود: انجمن شعر و ادب، انجمن نمایش، انجمن فیلم و عکس و انجمن هنرهای تجسمی به عنوان انجمن فعال شهرستان هستند. در کنار این انجمن ها، گروه موسیقی متفاوت، پاپ و سنتی نیز مشغول فعالیت هستند.

قزلسفلو ادامه داد: در دهه کرامت، نمایشگاه نقاشی و عکس و صنایع دستی برگزار خواهد شد. همچنین به مناسبت هفته دولت، نیز نمایشگاه کتاب و کارگاه زنده نقاشی و مسابقه فرهنگی اجرا خاهد شد.

رئیش اداره ارشاد مینودشت گفت: جشنواره عکاسی با عنوان های سبک زندگی سنتی قدیمی، جاذبه های گردشگری شهرستان و صنایع دستی اصیل و سنتی قزلباش و تات در حال برگزاری است که علاقمندان با شرکت در این جشنواره، باید آثار خود را که شامل ۴ قطعه عکس خواهد بود تا پنجم شهریور ماه ارسال نمایند.

قزلسفلو ایجاد همایش ها و نمایشگاههای مختلف در مناسبتهای مختلف را از جمله برنامه های این اداره دانست و گفت: مهمترین همایش برگزار شده از اوایل سال تاکنون، همایش با موضوع مبارزه با مواد مخدر و همچنین همایش شعر خوشه های دشت با حضور شعرا کشوری از کل استانهای کشور بود که با حضور گسترده برگزار شد.

مطالب مرتبط:

سرمایه‌گذاری بلندمدت در رشته سوارکاری استان گلستان

کمبود دو هزار تخت در بیمارستان‌های گلستان

حکایت درس « الفبای» معلم در دنیای تاریک این چهار نفر+عکس

معاون استاندار: طی یک سال بیش از 1500پروژه در گلستان افتتاح

ماموران انتظامی گنبدکاووس با روزه خواری در ملاء عام برخورد م

باند سه نفره ماموران قلابی در گالیکش به دام پلیس افتادند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram