gaz keshi 01تورکمن نیوز- اخبار آزادشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: از ۵۳ روستای شهرستان آزادشهر تاکنون ۳۶ روستا از نعمت گازطبیعی بهره‌مند شده‌اند و گازرسانی به ۳ روستا نیز در حال اجر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، صفرعلی جمال‌لیوانی در دیدار با فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان آزادشهر با اشاره به روند گازرسانی در سطح شهرستان آزادشهر اظهار داشت: مسئولان برای رفع کردن مشکلات و توسعه گازرسانی و خدمات رسانی در سطح شهرستان آزادشهر کمک کنند.

وی افزود: از 53 روستای شهرستان آزادشهر تاکنون 36 روستا از نعمت گازطبیعی بهره‌مند شده‌اند و گازرسانی به 3 روستا نیز در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرستان آزادشهر بیش از 143 هزار انشعاب نصب، 25 هزار و 900 مشترک جذب و 390 کیلومتر نیز شبکه اجرا شده است.

جمال‌لیوانی گفت: در همین راستا تاکنون بیش از 26 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و به 21 واحد صنعتی عمده و 4 جایگاه سی‌ان‌جی نیز گازرسانی شده است.

علیرضا ابراهیمی نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی نیر در این نشست با قدردانی از خدمات شرکت گاز در راستای توسعه گازرسانی، خواستار تسریع در گازرسانی به حوزه نمایندگی خود شد و بر ارائه هر نوع همکاری در زمینه مرتفع کردن موانع و مشکلات موجود بویژه تخصیص اعتبارات مورد نیاز تاکید کرد.

حبیب شفایی فرماندار شهرستان آزادشهر نیز در این جلسه از عملکرد شرکت گاز در زمینه گازرسانی بویژه روستاهای بخش چشمه‌ساران قدردانی کرد.

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

بازدید فرماندار گمیشان از شکستگی خط لوله آب در محدوده روستای

آغاز سرشماری پاییزه قرقاول در زیستگاه های طبیعی گرگان

دستگیری سارق سابقه‌دار در شهرستان آق‌قلا

افتتاح مرکز اتفاقات شبکه برق روستای گدم آباد و بی‌بی‌شیروان

سقوط جوان گنبدی از ارتفاعات روستای «معرکه محله»

پیمان گنجی: انتخاب رئیس شورای شهر آزادشهر بدلیل ترک جلسه دو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram