امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    127707

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    18:08 | ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

بندی خبرنگاران 300x200 - رتبه‌بندی خبرنگاران به‌زودی انجام می‌شودترکمن نیوز-   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید بر اینک زحمات خبرنگاران حرفه‌ای، متعهد و دغدغه‌مند ارزش‌گذاری شود، گفت: یکی از برنامه‌های جدی ما در سال جاری رتبه‌بندی خبرنگاران استان است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  الهام متین با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: گلستان اولین استانی است که اقدام به اجرای این طرح می‌کند و در راستای آن، خبرنگاران به طور فصلی رتبه‌بندی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه‌بندی خبرنگاران از خبرگزاری‌ها آغاز می‌شود، ابراز امیدواری کرد؛ اجرای این طرح تا روز خبرنگار(۱۷ مرداد) امسال انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل اتاق فکر و هیات اندیشه‌ورز در حوزه رسانه خبر داد و خاطرنشان کرد: این هیات اندیشه‌ورز متشکل از افراد صاحب‌نظر و صاحب ایده در حوزه رسانه خواهد بود که اقدام به بررسی چالش‌ها و مشکلات حوزه رسانه و ارائه راهکار می‌کنند.

متین به حمایت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از هنرمندان اشاره کرد و توضیح داد: برخی از هنرمندان در بستر بیماری هستند و یا از لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار دارند که در راستای حمایت بیشتر از جامعه هنر، راه‌اندازی انجمن خیرین هنرمندان در دستور کار ما قرار گرفت.

به گفته وی؛ انجمن خیرین هنرمندان یک انجمن سازماندهی‌شده با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف و خیرین است که در راستای حل مشکلات هنرمندان گام برمی‌دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه با راه‌اندازی انجمن خیرین هنرمندان کمک به این قشر فرهیخته با حفظ شأن و جایگاه اصحاب هنر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این انجمن برای نخستین بار در استان گلستان ایجاد می‌شود.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز