امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    79466

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:28 | ۳۱ تیر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

فوتبال 300x210 - راه اندازی آکادمی فوتبال در گنبدکاووسترکمن نیوز:  رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: نخستین آکادمی فوتبال این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی در مجموعه ورزشی استادیوم تختی این شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  حجت‌الله یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال در گنبدکاووس، مجموعه ورزشی استادیوم تختی این شهرستان از طریق مزایده‌ برای ۱۵ سال به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا علاوه بر راه‌اندازی آکادمی فوتبال نسبت به بهسازی این مجموعه و ساخت چمن مصنوعی آن در مدت یک سال اقدام شود.

وی افزود: درحال حاضر گنبدکاووس ۲۵ مدرسه فوتبال و پنج مدرسه فوتسال دارد که حدود پنج هزار نفر از افراد علاقمند در گروه سنی ۶ تا زیر ۲۱ سال در این مدارس مشغول فراگیری آموزش هستند.

یوسفی از رایزنی با مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای واگذاری پنج ساله مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به هیات سوارکاری این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: درصورت موافقت، این هیات به جای پرداخت اجاره بهای سالانه، کارهای عمرانی مورد نیاز از جمله دیوارکشی این مجموعه را انجام می‌دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس همچنین از شروع عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی در مجموعه‌های ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات بهسازی سرویس بهداشتی خانه بسکتبال این شهر با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال و عملیات تعویض کف‌پوش، روشنایی و خرید تشک کشتی سالن ورزشی شهدای محله سیدآباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال درحال انجام است.

به گفته وی، زیرسازی برای احداث چمن مصنوعی سالن ورزشی شهدای سیدآباد گنبدکاووس از برنامه‌های در دست اقدام اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.

یوسفی از شروع تمرینات بدنسازی تیم والیبال شهرداری گنبد برای شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ برتر خبر داد و افزود: درحال حاضر به سبب کرونا و بسته بودن اماکن ورزشی، دیگر ورزشکاران این شهرستان تمرینات خود را در منزل انجام می‌دهند تا با آمادگی جسمانی خوب در مسابقاتی که از سوی فدراسیون‌های آنها اعلام می‌شود، شرکت کنند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز