امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    89565

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    20:07 | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

خوجه - اجرای طرح طرح کمربندی باعث کاهش بار ترافیکی و زمینه‌ساز تداوم رشد و توسعه شهری می‌شودترکمن نیوز: شهردار سیمین شهر اجرای طرح کمربندی را باعث کاهش محسوس بار ترافیکی و زمینه ساز تداوم رشد و توسعه شهری برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  محمد خوجه در گفتگو با خبرنگار ترکمن نیوز با اشاره اجرای پروژه احداث آسفالت در محور کمربندی سیمین شهر گفت: اخیرا به دنبال مطالعات به عمل آمده، تصمیم بر آن شد تا در راستای توسعه شهری طرح ها و برنامه هایی را به مرحله اجرا در آوریم که از آن نمونه می توان از اجرای طرح کمربندی یاد کرد.
وی افزود: ما در این خصوص نشست های مختلفی را با اعضای شورای شهر ترتیب دادیم و همچنین با مهم دانستن قدمت سصت ساله پل بناور که در جریان سیل نوروز 88 متحمل آسیب شد، اجرای طرح کمر بندی را در اولویت کاری خود گذاشتیم. البته اجرای این طرح از پیش تر نیز جزو اهداف ما و خواست مردم بود، لیکن سیل اخیر باعث شد تا به شکل جدی تری تر به این مسئله بپردازیم.
خوجه با اذعان به هزینه بر و سنگین بودن اجرای طرح کمربندی اظهار داشت: پس ازسیل گلستان از استاندار محترم و معاون عمرانی ایشان دعوت کردیم تا چند بازدید میدانی از سطح شهر داشته باشند، زیرا می دانستیم که عملیات اجرایی طرح، عمده بودجه شهرداری را به خود اختصاص خواهد داد. لذا توانستیم بخشی ازاعتبارات کار را از طریق استان جدب کنیم.
شهردار سیمین شهر هزینه انجام شده جهت زیر سازی طرح کمربندی را بالغ بر یک میلیارد تومان اعلام کرد و عنوان نمود: این طرح مسافت بیش از یک کیلومتری ورودی شهر را به انتهای محله قارقی متصل می نماید. در حال حاضر عملیات قیرریزی در کمربندی چریان دارد و پیش بینی می شود که با موفقیت به پایان برسد.
محمد خوجه کاهش محسوس بار ترافیکی، تداوم توسعه شهر در محور کمربندی، عبور و مرور کامیون های سنگین از محور یاد شده با هدف جلوگیری از وارد شدن صدمه بیشتر به بافت پل تاریخی بناور را از فواید ایجاد کمربندی خواند و خاطرنشان ساخت: در صورت امکان تلاش خواهیم کرد تا مشاغل پر سر و صدا و کارگاه ها را به محور کمربندی شهر انتقال دهیم تا به تدریج مشاغ دیگر هم به مجموعه آن اضافه شده و باعث افزایش رونق اقتصادی شهر شود.

گزارش از: طاهر جانی
خبرنگار ترکمن نیوز در غرب گلستان

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز