امروز : چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

آق ارکاکلی 1 300x225 - پیام قدردانی نماینده گنبد از مشارکت پرشور مردم در انتخابات دور دومترکمن نیوز – عبدالحکیم آق ارکاکلی با صدور پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم استان گلستان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور پرشور و بالارفتن آرای مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون در انتخابات ۱۵ تیرماه، لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در متن پیام قدردانی نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون از مشارکت و انتخاب دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که رقابت های انتخاباتی تمام و نتیجه آن مشخص گردید، یقینا پیروز واقعی آن هموطنان عزیزمان هستند که با مشارکت حماسی خود برگ زرین دیگری در تاریخ کشور ثبت نمودند.
امروز بار دیگر کشور عزیزمان در صحنه ی بزرگ سیاسی، سربلند بود و انتخاباتی سالم و مردمی را برگزار نمود تا بار دیگر دشمنان ایران و ملت فهیم کشور عزیزمان، مایوس از نقشه های شوم و تفرقه انگیز خود گردند.

پایان هر انتخابات بایستی برای ملت مترقی و پیشرو، شروع وحدت، همدلی و وفاق ملی باشد و قطعا امروز این تکلیف قانونی و شرعی است که مجلس، دولت و تمام نخبگان و صاحبنظران کشور برای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری واقعی عدالت اجتماعی، گام های محکمی بردارند و پاسخ این حضور حماسی ملت را، با خدمت صادقانه و خالصانه دهند.

بدینوسیله ضمن قدردانی از حضور و مشارکت حداکثری مردم، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک عرض نموده و برای ایران عزیز و ملت فهیم کشورم، آینده ای توام با وفاق و انسجام ملی و بهره مند از امنیت، اقتدار و اقتصاد پایدار، عدالت و رفاه اجتماعی در سایه اتحاد آحاد ملت و تمام قوای سه گانه، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

عبدالحکیم آق ارکاکلی
نماینده مردم شریف گنبدکاووس و بخش داشلی برون

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز