امروز : چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

9 52 300x200 - پیام تبریک پیغمبرقلی سعادت‌نژاد برای پیروزی مسعود پزشکیانترکمن نیوز- راهبر عالی کمیته امداد در استان گلستان و عضو خیرین کشور به مناسبت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی این انتخاب شایسته ملت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در متن پیام آمده است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهور منتخب ملت جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اعتماد قاطع ملت شریف ایران اسلامی به جنابعالی به عنوان شخصیتی برجسته و برخوردار از سوابق روشن و علمی ، فصل دیگری از مردم سالاری، اقتدار و تعالی کشور را برای این سرزمین کهن رقم خواهد زد و لذا قطعا پیروز اصلی این انتخابات مردم شریف جمهوری اسلامی ایران هستند.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به محضرتان، رجاء واثق دارم که دولت چهاردهم تحت مدیریت شایسته حضرتعالی با استعانت از درگاه خداوند متعال، در جهت تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری و اعتلای همه جانبه کشور، گام های اساسی را برخواهد داشت.

پیغمبر قلی سعادت‌نژاد در ادامه پیام آورده است: همچنین جا دارد این پیروزی را به نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی علی‌الخصوص قره‌جه طیار نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گنبدکاووس که نقش پررنگی را در کسب پیروزی دکتر پزشکیان ایفا کردند تبریک بگویم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز