امروز : چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    127554

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    20:27 | ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ترکمن نیوز-  مدیر حوزه علمیه اهل سنت روستای قره‌بلاغ گفت: فلسطین سرزمین انبیا است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ امجد آخوند نظری در راهپیمایی روز قدس در روستای قره‌بلاغ علی‌آباد کتول با تاکید بر اهمیت و جایگاه روز قدس در نزد تمام جهان اسلام اظهار کرد: امام خمینی ره با نام‌گذاری روز قدس سرزمین فلسطین و فلسطینیان را برای همیشه زنده نگه داشت.

وی ادامه داد: سرزمین فلسطین. سرزمین انبیا است و از گذشته‌های دور این سرزمین برای جهان اسلام بسیار ارزشمند بوده و می‌باشد.

آخوند نظری در پایان سخنان خود. برای ارواح تمام شهدا خصوصا شهدای غزه و فلسطین با دعا و قراعت آیاتی از قرآن مجید. یاد نام شهدای غزه و فلسطین را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش: راهپیمایی روز قدس در روستای قره‌بلاغ علی‌آباد کتول همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد. راهپیمایی روز قدس روزه داران ساکنین چهار روستای ترکمن‌نشین. بخش کمالان شهرستان علی آباد همزمان با سایر نقاط دیگر کشور در روستای قره بلاغ برگزار گردید. دراین راهپیمایی باشکوه که با شرکت علما و طلبه ها و امجد آخوند نظری مدیر حوزه علمیه و امام‌جمعه روستای قره بلاغ به همراه انور آخوند مدرس این حوزه و هم چنین با شرکت اهالی و ساکنین روستاهای ازادتپه، اشوربای، کوزه‌لی، قره‌بلاغ  از فلکه قرآن تا مدرسه شهید ارمک چوبین این روستا برگزار گردید شرکت کنندکان با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس نفرت و انزجار خود را از اسراییل غاصب اعلام داشتند سپس در ادامه این راهپیمایی شرکت کنندکان با آتش زدن پرچم اسراییل غاصب صهیونیست  اقدامات غیر انسانی ها و جنایات آنها را محکوم کردند.

گزارش از: عبدالرضا نظری
خبرنگار ترکمن نیوز در علی‌آباد کتول

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز