امروز : چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

با اشاره به آنچه که در فرمانداری مینودشت گذشت

رای به عبور از دورانِ مدیرانِ ضعیف

.jpg - رای به عبور از دورانِ مدیرانِ ضعیفترکمن نیوز- مسعود ملکیان- استانداری گلستان در دوران سه ساله‌ی دولت سیزدهم، سه فرماندار در شهرستان مینودشت معرفی و انتصاب کرد. یعنی هر سال، یک فرماندار!

هر چند که عمر مدیریت برخی از این فرمانداران به یک سال هم نکشید اما به طور کلی نبود ثبات در فرمانداری مینودشت، همواره دستاویز انتقاد و طنز بوده است.

گذشته از رفت‌و آمد فرمانداران مختلف، مسئله‌ی معاونین فرمانداری در این شهرستان نیز در نوع خود جالب است!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مینودشت که تحت حمایت‌های تمام‌ و کمال معاون سیاسی استانداری گلستان، امورات خود را به پیش می‌بَرد، از ابتدای حضورش در این شهرستان با رفتارهای عجیب و سلیقه‌ای، عامل تفرقه در بین برخی از گروه‌ها از جمله رسانه‌‌ و تشکل‌های سیاسی بوده است.

تشکیل گروه‌ رسانه با استفاده از افراد کم تجربه و به موجب آن پوشش خبری ضعیفِ حضور برخی از شخصیت‌های کشوری در شهرستان، پافشاری در معرفیِ فرد خاصِ مورد حمایت او با وجود مخالفت‌ها به عنوان دستیار مردمی فرماندار، برگزاری یک نشست سیاسی در فرمانداری مینودشت بدون دعوت از برخی فعالان رسانه‌‌ای منتقد او و ندادن اجازه‌ی صحبت به منتقدان حاضر در این جلسه، صرفا بخشی از مواردی بوده که می‌توان در عملکرد این معاون، به آن‌ها اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مینودشت نیز از حواشی به دور نیست. او بدون کارنامه‌ی مرتبط و مشخص و بدون آنکه حتی کد استخدامی و ردیف حقوقی داشته باشد، به عنوان معاون فرماندار معرفی شد. فردی که پیش از این، حداقل در ظاهر فقط در حوزه‌‌ ورزش و در یک موسسه‌ی حفاظتی فعالیت داشته است‌.

اما انتخابات پیش‌رو با مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای، می‌تواند مهر پایانی به دوران جابجایی‌های پی در پی و انتصاب مدیران ضعیف، ناکارامد و بی کارنامه باشد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز