امروز : چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

2 300x187 - بازگشت اولین گروه حجاج گلستانی از خانه خداترکمن نیوز-   اولین گروه حجاج گلستانی در پایان مناسک حج ابراهیمی امروز (شنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان از سفر معنوی سرزمین وحی بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ مدیریت حج و زیارت گلستان در حاشیه بازگشت این گروه حجاج به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: این گروه در قالب ۲ کاروان اهل سنت با ۲۶۰ زائر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد استان شدند.

محمدرحیم ملاح در حج امسال پنج هزار و ۱۲۶ زائر گلستان راهی سرزمین وحی شده بودند و با ۲۱ پرواز در مدت یک هفته به استان باز خواهند گشت.

جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان گفت: با توجه به این که تمام حجاج استان در ایام حج امسال، «مدینه بعد» بودند، پروازهای برگشت از فرودگاه مدینه انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان هم گفت: در مدت بازگشت حجاج، شماره تلفن‌های ۱۹۹ و ۰۱۷۳۱۲۲۸۰۳۰ اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات هم استانی‌ها در زمینه روز و ساعت پروازهای بازگشت حجاج بیت الله الحرام است.

علی متانت افزود: با توجه به مشکلات ترافیکی و ازدحام در فرودگاه و احتمال اخلال در پروازهای داخلی، مردم برای استقبال از حجاج به فرودگاه گرگان مراجعه نکنند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز