Valibal Banoan05تورکمن نیوز - اخبار والیبال بانوان: هفته دوازدهم و پایانی لیگ برتر والیبال زنان کشور با انجام یک دیدار بین تیم های گاز تهران و دانشگاه آزاد 14 اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود. هر دو تیم در پایان هفته یازدهم قهرمانی و نایب قهرمانی خود را مسجل کرده بودند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تورکمن نیوز، تیم والیبال گاز تهران با 11 برد از 11 بازی 32 امتیاز کسب کرده و عنوان قهرمان را بدست آورده و تیم دانشگاه آزاد با 9 برد از 11 بازی و 29 امتیاز در رده دوم جدول و عنوان نایب قهرمان را کسب کرده است.
اگر چه نتیجه این مسابقه برای جایگاه دو تیم هیچ تاثیری ندارد، اما گازی ها برای اثبات اقتدار خود به میدان می روند تا دوازدهمین برد خود را به دست آوردند و بدون شکست لیگ برتر والیبال بانوان را به پایان رسانند.
دانشگاه آزاد که در دیدار رفت (17 دیماه) در دیداری نزدیک دو بر سه مغلوب گاز تهران شد، برای جبران این نتیجه به میدان می آید تا تعداد بردهای خود را در این رقابت ها دو رقمی کند.
شهناز برادران مهاجری و ماندانا مطیعی داوران اول و دوم این مسابقه خواهند بود و منیژه صادقی نیز نظارت بر چهل و دومین دیدار لیگ برتر والیبال زنان را به عهده خواهد داشت.
چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران از پنجم آذرماه با حضور هفت تیم در یک گروه مقدماتی آغاز شد. تیم های گاز تهران، دانشگاه آزاد، ذوب آهن اصفهان، برق جدید فارس، سایپای تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز هفت تیم شرکت کننده در این رقابت ها هستند که بعد از برگزاری 42 دیدار در رتبه اول تا هفتم قرار گرفتند.

منبع: سایت فدراسیون والیبال کشور

شبکه خبري تورکمن نيوز:
telegram.me/TurkmensNews
براي عضويت - کليک کنید.

مطالب مرتبط:

معرفی گیاهان دارویی گلستان در نمایشگاه ملی تهران

مراکز درمانی دولتی در نوروز تعطیل نیست/ مردم با ۱۹۰ تماس بگی

رئیس جمهوری در دیدار وزیر خارجه چین: توافق هسته‌ای در زمان ن

27 ایرانی زندانی در ترکمنستان به خراسان رضوی منتقل شدند

پاکسازی مرغداری آلوده به آنفلوانزا در گلستان

یارانه مهرماه در ساعت 24 روز یکشنبه واریز می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram