savarkari 11aسوارکاری-ترکمن نیوز-  رئیس هیات سوارکاری شهرستان گنبدکاووس از آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس خبر داد و گفت: هفته نخست این مسابقات با شرکت 55 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي ترکمن‌هاي ايران،  نوربردی توسلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: هفته نخست این مسابقات عصر امروز آغاز می شود و در آن 55 راس اسب در شش دور به رقابت می پردازند.
وی افزود: مسافت تمامی شش دور هفته اول مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس یک هزار متر است و مبلغ 654 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده در نظر گرفته شده است.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در منطقه گفت: فردا جمعه نیز مسابقات اسبدوانی کورس در گنبدکاووس برگزار می شود.
وی افزود: به دلیل برنامه بازدید نمایندگان مجلس از میدان سوارکاری گنبدکاووس و مسابقات اسبدوانی، مسابقات فردا تحت عنوان هفته چهارم مسابقات اسبدوانی شهرستان آق قلا در گنبدکاووس برگزار می شود.
مسابقات اسبدوانی در گنبدکاووس از قدمت دیرینه برخوردار است و این مسابقات همه ساله معمولا در دو فصل پاییز و بهار با حضور انبوه مشتاقان ا ین ورزش اصیل منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.

مطالب مرتبط:

کشف انواع سرقت در گنبدکاووس با افزایش 92 درصدی

آغاز عرضه میوه شب عید در کلاله

برگزاری همایش ۱۵ هزار نفری عفاف و حجاب در گنبدکاووس

آغاز عملیات روکش آسفالت خیابانها و معابر گمیش تپه

کشف 1443 عدد داروی غیرمجاز و اعتیادآور در گنبدکاووس

هفته بیست و هفتم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram