rahian noor daryaei 01تورکمن نیوز- اخبار فرهنگی: مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی گفت: این ستاد از بهمن سال ۹۵ کاروان‌های مختلف را به راهیان نور دریایی اعزام می‌کند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سیدعلی بنی‌هاشمی، مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی از  آغاز اعزام‌ به راهیان نور دریایی در ستاد شهید صیاد شیرازی خبر داد.

وی با اعلام این مطلب افزود: اقدامات اولیه برای راه‌اندازی اعزام به راهیان نور دریایی در این کاروان انجام گرفته است. با فراهم کردن شرایط به صورت کامل، ستاد شهید صیاد شیرازی از بهمن سال 95 کاروان‌های مختلف را به راهیان نور دریایی اعزام می‌کند.

مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: سفرهای اعزامی به اردوهای راهیان نور دریایی به مدت سه روز خواهد بود که هنوز برنامه و جزئیات دقیق آن مشخص نشده اما مقدمات آن فراهم آمده است.

بنی‌هاشمی اظهار داشت: دو استان بوشهر و هرمزگان چند سال است که از زائران راهیان نور دریایی میزبانی می‌کند. زائران با بازدید از این دو استان و جزیره خارک، ازدستاوردهای دریایی ارتش و سپاه بازدید می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

مردی که برای فرار از دست همسرش ۵ سال در جنگل زندگی کرد

آخرین جلسه شورای مشورتی جوانان گنبد کاووس در سال 94/گزارش تص

مرحله اجرایی بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی گنبدکاووس امسال آغاز می‌

رشد ۲۸ درصدی وصول درآمدهای استان گلستان در سال ۹۴

مردودی 47 هزار دبستانی در 2 سال گذشته

عشایر خراسان شمالی کوچ خود را به مناطق قشلاقی آغاز کردند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram