Amozesh Parvareshتورکمن نیوز- گنبد: همایش تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن و عترت آموزش و پرورش گنبدکاووس در سال تحصیلی جاری، روز سه شنبه برگزار شد. 

صالح رفعتی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات هر ساله پس از آغاز سال تحصیلی در سطح مدارس آغاز می شود.

وی گفت: پس از معرفی منتحبین مدارس، این گروه از دانش آموزان برای معرفی به مسابقات استانی رقابت دیگری را برگزار می کنند .

رفعتی افزود: امسال در مرحله شهرستانی 500 نفر از دانش آموزان دختر و 500 نفر از دانش آموزان پسر مقام های برتر مسابقات را در رشته های گوناگون بدست آوردند.

معاون امورپرورشی و تربیت بدنی گنبدکاووس در مورد رشته های هنری این مسابقات گفت: در این بخش ، دانش آموزان در رشته های نمایش صحنه ای، عروسکی ، هنرهای تجسمی ، سرود ، نقاشی ، تصویرسازی ، ذکر خنجر ، چوب بازی و لاله خوانی رقابت کردند.

وی در مورد مسابقات ادبی نیز گفت: شعر و داستان، مشاعره و مقاله پژوهشی موضوعاتی بودند که دانش آموزان در آنها به رقابت پرداختند.

رفعتی در مورد مسابقات قرآن و احکام نیز گفت: قرائت قرآن کریم، حفظ و تفسیر ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و مداحی نیز رشته های این بخش در مسابقات بودند .

وی با تقدیر از مدیران و معلمان این شهرستان گفت: برگزاری این مسابقات با چنین حجم وسیعی با تلاش و پشتکار معلمین امکان پذیر است.

معاون امورپرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس ، نقش خانواده های دانش آموزان را نیز بسیار ارزشمند دانست و گفت: کسب عناوین برتر از سوی دانش آموزان بیانگر حمایت و هدایت خانواده ها است.

آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس، 60 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی را زیر پوشش دارد.

دانش آموزان این شهرستان در سالهای گذشته ، بیشترین عناوین برتر مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن و عترت را در سطح استان گلستان به خود اختصاص دادند.

مطالب مرتبط:

اجرایی آسفالت محله اسلام آباد روستای قلندرآباد شهرستان گنبد

بانوی ملی پوش گنبدی قهرمان مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی شد

نشست خبری شورای شهر و شهردار با اصحاب رسانه

نورمفیدی: توسعه و پیشرفت استان در گرو توسعه صنعت گردشگری است

بیش از یک‌هزار مسکن روستایی در گرگان و آق‌قلا احداث می‌شود

رئیس جمهور ترکمنستان: رمضان تجسم اصول نیک، وحدت و انسان دوست

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram