×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

ghrekeshy tablighat entekhabat 01تورکمن نیوز- اخبار انتخابات: طی قرعه‌کشی زمان پخش برنامه‌‌ی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از طرف صدا وسیمای مرکز گلستان اعلام شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، با انجام قرعه‎کشی، جدول پخش برنامه‎های نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در صدا و سیمای مرکز گلستان مشخص شد.

عصر امروز مراسم قرعه‎کشی برای تعیین جدول پخش برنامه‎های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار شد.

بر اساس انجام این قرعه‎کشی، برنامه‎های رادیویی و تلویزیونی ضبط شده از آقای حسینعلی سعدی در تاریخ 24 بهمن‎ماه جاری پخش خواهد شد و به ترتیب در تاریخ‎های 28 بهمن و دوم اسفندماه سال جاری تکرار اول و دوم نیز پخش خواهد شد.

محمد مهاجر مازندرانی دومین نامزدی است که نامش در جدول پخش قرار گرفت و برنامه‎های این نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 25 بهمن 29 بهمن و سوم اسفندماه پخش خواهد شد.

dekor tarahi zabt barname 01

دکور طراحی شده برای ضبط برنامه‌ها

 

سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی نامزد سومی است که در جدول پخش برنامه‎ها قرار گرفت و برنامه‎های این نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 26 بهمن، 30 بهمن و چهارم اسفندماه سال جاری پخش خواهد شد.

سید کاظم نورمفیدی به عنوان آخرین نامزد در لیست پخش برنامه‎های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری صدا و سیمای مرکز گلستان قرار گرفت که بر این اساس، برنامه‎های تولیدی از این نامزد نیز به ترتیب در تاریخ‎های 27 بهمن، یکم اسفند و پنجم اسفندماه سال جاری پخش خواهد شد.

مجموع دقایق پخش برنامه‎های تلویزیونی نامزدها 60 دقیقه و برنامه‎های رادیویی 75 دقیقه خواهد بود که در مجموع 135 دقیقه از هر نامزد برنامه رادیویی و تلویزیونی از صدا و سیمای مرکز گلستان پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برنامه اصلی در صدای مرکز گلستان در ساعت 10 و پنج دقیقه، تکرار اول ساعت 16 و 30 دقیقه و تکرار دوم در ساعت 18 و 30 دقیقه تاریخ‎های مشخص شده پخش خواهد شد.

همچنین در سیمای مرکز گلستان برنامه اصلی در ساعت 22 و 15 دقیقه، تکرار اول ساعت 11 و تکرار دوم ساعت 16 و 30 دقیقه پخش خواهد شد./ فارس

 

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

دو کشته بر اثر برخورد پراید و عابر پیاده در گلستان

نشست و هم اندیشی کاندیداهای ادواری با فعالین سیاسی و جمعی از

روحانی۹۱:تولید با "شعار" و "سخنرانی" درست نمی‌شود+ لیست شعار

راهیابی کشتی گیران آلیش و گورش خراسان شمالی به تیم ملی

گنبدكاووس ميزبان مسابقات قرآن ويژه خانواده شهدا و ايثارگر گل

اعلام آمادگی کشورهای آسیای میانه برای حضور دررقابت‌های بین ا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram