Kalaleh 19 Shاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- جلسه بررسی تامین ساز و کار توسعه و تعریض راه های روستایی و تامین زیرساخت های توسعه محورهای اصلی و بین شهری کلاله در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در این جلسه که روز یکشنبه با شرکت نماینده چهارشهرستان شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی وتنی چند از مسئولین وکارشناسان برگزارشد، فرماندارکلاله در گزارشی، دسترسی جمعیت شهرها و روستاهای این شهرستان به راه‌های ارتباطی مناسب را از شاخص های توسعه این شهرستان بیان کرد.
نصرت برزگر افزود: میزان بهره‌مندی مردم از راه مناسب و آسفالته یکی از فاکتورهای اصلی توسعه شهرستان است که در ارتقای شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی منطقه بسیار تاثیرگذار است.
وی با تشریح کم و کیف وضعیت راه‌ها و پروژه‌های فعال و کاستی‌های موجود این بخش در کلاله، گفت: ۴۶۰ کیلومتر از راه‌های استان گلستان در حوزه استحفاظی این شهرستان قرار دارد که ۵۳ کیلومتر از این راه‌ها اصلی و فرعی است و مابقی، راه‌های روستایی و کوهستانی هستند.
نماینده چهار شهرستان منتهی الیه شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی پس از این نشست و بازدید از چند محور ارتباطی اصلی، بین شهری و روستایی شهرستان کلاله در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: راه و شهرسازی از جمله دستگاه هایی است که به هنگام بروز حوادث پیش بینی نشده و هنگام بحران‌های طبیعی یاری‌رسان دستگاه های اجرایی مرتبط، گروه‌های امداد و نجات و مدیریت بحران فرمانداری‌ها است.
شهرام کوسه غراوی افزود: به دلیل گستردگی خدمات راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف، اقدامات این دستگاه تاثیرات همه جانبه‌ای دارد.
وی با اشاره به افزایش حوادث و تصادفات جاده‌ای، ضرورت بازسازی، تعریض و تجهیز محورهای بین شهری و راه‌های روستایی را مورد تاکید قرار داد.
به گفته نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی تامین ساز و کار اجرای پروژه های تعریض جاده کلاله – مراوه تپه ، مینودشت – گالیکش، تقاطع همسطح در سه راهی کلاله – گالیکش – مشهد از مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی بازسازی و تعریض جاده روستاهای چالجه – قویجق ، چیشت خوجه لر- روشن دره ، روشنایی و ترمیم سازه نگهدارنده پل، تکمیل آسفالت محور گردشگری خالدنبی و روستاهای مسیر و تعریض جاده کلاله به فرودگاه را از دیگر موارد مورد بحث ذکر کرد و گفت: در این نشست با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی موارد مطروحه مورد بررسی و توجه قرار گرفت.
شهرستان کلاله با بیش از ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir/golestan

مطالب مرتبط:

پنکیک شکلات و دارچین- یک صبحانه کامل، فوری، مقوی و مجلل!!!

یاسر هاشمی: دانش و عمل صالح انسان را از خسران دور می‌کند/طه

علت شوره سر و روش‌های درمان خانگی

زندگی جهنمی در بهشت/حکایت سیستانی و بلوچ‌های گلستان

اختصاص 422 میلیارد تومان برای فعال‎سازی بنگاه‎های کوچک و متو

اولین جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری در گنبدکاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram