Peraiidتورکمن نیوز- اخبار حوادث: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه پراید با عابر پیاده در محور سه راهی یساقی در غرب استان دو نفر کشته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سرهنگ علی عبدی در خصوص جزئیات این حادثه اظهار داشت: عصر روز گذشته یک دستگاه سواری پراید به شدت با یک عابر پیاده در محور سه راه یساقی برخورد می کند که در این سانحه خودرو از محور اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردیل در نهایت واژگون شده است.
وی ادامه داد: در این سانحه دلخراش راننده پراید و عابر به شدت مجروح و بلافاصله توسط عوامل امداد و نجات به نزدیک ترین بیمارستان انتقال داده شده اند.
سرهنگ عبدی افزود: متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده به عابر پیاده و راننده سواری پراید، هر دو نفر در بیمارستان جان خود را از دست دادند.
رییس پلیس راه گلستان اضافه کرد که علت وقوع این سانحه رانندگی از سوی کارشناس پلیس راه، عدم توجه به جلو راننده پراید اعلام شده است.
وی همچنین به وقوع 8 فقره تصادف جرحی طی روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این حوادث 13 نفر مجروح و توسط عوامل امداد و نجات جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.
سه راه یساقی محل اتصال جاده گرگان - کردکوی و گرگان - بندرترکمن است./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

کتابخانه کودکان کار در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

ناکامی مدیریت پشت‎میزی در فصل صید اعتبارات / تلاش «پیشقدم» ب

حماسه وحدت ملی/حضور باشکوه مردم گنبد کاووس در راهپیمایی 22

رویای جاودانگی؛ عجیب‌ترین روش‌هایی که انسان‌ها در طول تاریخ

برادر كشي در روستاي چارقلي گميشان

فرماندار آزادشهر بر اجرایی کردن منویات رهبری و دولت توسط مدی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram