TurkmensNews Yadvareh Marzban 29اخبار گنبد- تورکمن نیوز: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از شهدا به عنوان عامل وحدت و همدلی امت اسلامی نام برد و گفت: به برکت خون شهیدان، امروز امنیت و آرامش توام با وحدت و همدلی بر جامعه اسلامی ما حاکم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در مراسم نخستین یادواره 134 شهید مرزنشین استان گلستان که درمصلی شهر مرزی اینجه برون برگزار شد، مقام شهدا را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی درجهان نمونه شده است.
وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی، ترس بر هیمنه پوشالی استکبار جهانی انداخته است، اضافه کرد: علاوه بر شهدا، علمای شیعه و اهل سنت نیز در ایجاد وحدت و همدلی نقش دارند.
وی تصریح کرد: امروز روحیه بسیجی و مرزیاری در مناطق مرزی ایران بویژه استان گلستان در حد اعلی وجود دارد.
فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: استکبار جهانی از نام ایران و توان مردم آن یعنی بسیج مردمی که همواره پشتیبان نیروهای مسلح هستند می ترسد.
سردار رضایی به تهدید جنگ نرم دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: دشمن پس از ناکامی درجنگ نظامی، از طریق فضای مجازی وشبکه های ماهواره ای، ملت ما بویژه جوانان را تهدید می کند که خانواده شهدا و ایثارگران در مقابله و خنثی کردن این تهدید دشمن رسالت سنگینی بر عهده دارند.
سردار رضایی همچنین با تسلیت ایام محرم و نقش امام حسین (ع) و نهضت عاشورا در شکل گیری انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی پس از 1400 سال با تاسی از بعثت پیامبر اسلام (ص) و قیام امام حسین(ع)، به رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
وی شهادت را از ارزشمندترین واژه ها در آموزه های دینی توصیف کرد و افزود: امروز خانواده های شهدا افتخار می کنند که عضوی از خانواده خود را در راه خدا و اسلام تقدیم کرده‌اند.

TurkmensNews Yadvareh Marzban 2

در نخستین یادواره 134 شهید مرزنشین استان گلستان علاوه بر سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور و مسئولان بلندپایه استان گلستان، فرماندهان نظامی و انتظامی این استان، فرمانداران شهرستان های مرزی استان، ائمه جمعه و جماعات، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت و جمع کثیری از مردم و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر حضور داشتند و در آن از دست اندرکاران برگزاری این مراسم و برخی خانواده های شهدا تجلیل شد.
شهر مرزی اینچه برون در 85 کیلومتری شمال شهر گنبدکاووس و در جوار مرز ایران و ترکمنستان واقع و از توابع شهرستان گنبدکاووس است.
134 شهید مرزنشین استان گلستان از مناطق مرزی پنج شهرستان این استان شامل مراوه‌تپه، گنبدکاووس، آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان هستند که از ابتدای انقلاب تاکنون در مناطق مختلف کشور به شهادت رسیده اند./ایرنا
لینک‌های مرتبط با این خبر:

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

651 داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستاهای مراوه‌تپه ثبت نام

جلسه کمیته مناسب‌سازی محیط و مبلمان شهری شهرستان آق‌قلا برگز

کورس بهاره اسبدوانی گنبد کاووس و آق‌قلا برگزار می‌شود+عکس

مأمور یگان امداد ناجا عامل تیراندازی مرگبار اتوبان بابایی بو

سهم 66 درصدي حقوق و دستمزد كارمندان در اعتبارات هزينه اي سال

فضای کشور نباید احساسی و هیجانی شود / طرح تهرانیزه کردن انتخ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram