×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

HasanNejadتورکمن نیوز- اخبار انتخابات گنبد کاووس: قربان محمد حسن نژاد فوق لیسانس جامعه شناسی و عضو انجمن جامعه شناسان کشور است که قصد دارد در دوره‌ی آتی انتخابات مجلس از حوزه گنبد در رقابت‌ها شرکت کند.

ایشان رئیس ستاد شهید معمی هلاکو بود که مردم گنبدکاووس سخنرانی های شورانگیز وی را کنار شهید معمی هلاکو در یاد دارند، هم اکنون که سه ماه از استارت فعالیت غیر رسمی انتخاباتی وی سپری می شود طیف قابل توجهی از دانشگاهیان و جوانان ترکمن را سمت خود جذب کرده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، حسن نژاد در گفتگویی با خبرنگار ترکمن سسی گفت: دوره خان و خان بازی گذشته است و برای مردم پرهیزگاری،صداقت و شایستگی ملاک است.
حسن نژاد درباره برخی از مدعیان یاشولی گری در گنبدکاووس تصریح کرد: تاریخ مصرف برخی از این مدعیان به پایان رسیده است و باید خود را از یاشولی گری کنار بگذارند.یاشولی که برای منافع خویش یاشولی گری کند و به اصطلاح در آستین وی کاندیدایی خاص باشد،عمل او باطل است و من با قاطعیت میگویم به حرف این گونه یاشولی ها تمکین نمیکنم و به نفع هیچ کسی کنار نمی روم.
حسن نژاد ادامه داد: بسیاری انتخابات را طایفه ای می کنند و سعی دارند از طایفه گرایی و نسبت فامیلی سو استفاده کنند،من هم نوه و نتیجه دانشمند عطا هستم ولیکن هیچگاه مثل خیلی ها داد نزدم که طایفه و اصل و نسب من به کجا می رسد.
حسن نژاد بیان داشت: شهید اترک طیار از بستگان درجه یک من است ولیکن همواره از شهید معمی هلاکو حمایت می کردم. چراکه شهید هلاکو را کمی بهتر از شهید طیار می دانستم. هیچگاه صداقت در سیاست را فدای طایفه گرایی،فامیل بازی،پول پرستی و زدوبندهای پشت پرده برخی ها نکردم و نخواهم کرد.
حسن نژاد در پایان گفت: برای برخی از سایت ها ، محافل و یاشولی نماها متاسفم که یک طرفه قضاوت کرده با جانبداری خاص مطالب را بیان می کنند و نظرات مخالف در سطح جامعه وکاربران فضای مجازی را خفه می کنند.
برخی از این سایت ها ومدعیان یاشولی  گری از کسانی حمایت می کنند که سابقه ی مدیریت و تجربه آنان مشخص است و از کاه کوه می سازند.


خبرنگار: عبدالمناف آق ارکاکلی
ترکمن سسی:شایان ذکر است ترکمن سسی در مطلبی به بررسی کاندیداهای ترکمن در حوزه انتخابیه گنبدکاووس پرداخت که نام قربان حسن نژاد بدون هیچگونه غرضی از قلم افتاده بود.درمورد مطالب بیان شده توسط استاد محترم جناب آقای حسن نژاد هم باید خاطرنشان کنیم که ما هم با نقدهای مطرح شده بوسیله ایشان در مورد سوء استفاده برخی از افراد از نام مقدس یاشولی گری موافقیم .حرف ما هم همین است ماهم مثل همه می دانیم ریش سفیدی و یاشولی گری در تاریخ ترکمن ریشه دارد .حرف ما این است که است که از این واژه سوء استفاده نگردد. باز هم می گوییم یاشولی واقعی باید بدون طرفداری از کاندیدای خاص بر اساس ملاکهای منطقی به قضاوت در بین کاندیداها بپردازد. یاشولی نباید دنبال رانت و ویژه خواری باشد.
اما علیرغم این مساله ما از استاد محترم تقاضا داریم راه اتحاد و همدلی را در قاموس فکری خود نبندند.ان شاالله که با آگاهی جامعه کاندیداهای اصلح بر اساس معیارهای حرفه ای به مردم معرفی گردند. در این شرایط بیان این مساله که من به هیچ وجه کنار نمی روم شاید صحیح نباشد. هر چند ما علت این موضع گیری جنابعالی راکاملا درک می کنیم و از دلسوزی تان برای منطقه خبر داریم.ان شالله در پناه خداوند متعال توفیق همراه تان گردد.

مطالب مرتبط:

واگذاری 2200 سند مالکیت مسکونی رایگان به روستاییان رامیان

طرح مجدد اعطای تسهیلات مسکن به خبرنگاران

وزیر اطلاعات: عربستان با برخورد نابخردانه، حادثه منا را به ج

نکته‌ای تأمل برانگیز در فروش گاز به عراق

60 هزار تن گندم به مراکز خرید در گلستان تحویل شد

فرماندار ویژه گنبدکاووس: شوراها از حاشیه سیاسی و سیاسی کاری

دیدگاه‌ها  

0 #41 دروغ نهکریم 1394-10-26 12:40
سلام بچه ها قربان مرد نیکی است اما رییس ستاد شهید هلاکو نبود بلکه مجری برنامه ها و سخنرانیهای ان شهید بزرگوار بود. نباید در تبلیغات به دروغ متوسل بشیم.
0 #40 پاسخ: قربان محمد حسن نژاد: تمکین نمی‌کنم به نفع هیچ کسی کنار نمی‌رومانسیه رخشانی 1394-10-14 22:30
استاد حسن نژاد از انسان های فهیم وخوش قلب جامعه هستند به امیدپیروزی ایشان در انتخابات ما دانشجویان دانشگاه آزاد قاطعانه ازشما حمایت میکنیم
-2 #39 ابراز تاسفشیرزاد 1394-09-13 15:05
با سلام
اکثرنظرات مردم خلاصه میشه به تمجید و ستایش آقای حسن نژاد.
یک سری جملات که مفهوم یکسانی دارند ، انگار از یک مغز تراوش شده اند. سعی کنیم واقع بین باشیم.با رجوع به عقل خود میتوان حقایق بسیاری از مسائل را فهمید. با تمجید و تعریف این گونه از یک شخص بت نسازیم.از روی تعصب انتخاب نکنیم.چشمانمان را باز کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.با تحقیق و آنالیز کردن همه ی کاندیداها فردی که شایستگی بیشتری دارد را به عنوان نماینده انتخاب کنیم.از الان موضع خود را مشخص کردن درست نیست
+12 #38 خاطرات جبهه وجنگ یادش بخیر.استادآرمین قوجقی 1394-08-21 01:31
استادقربان حسن نژاد * صافی ابر مرا یاد تو انداخت رفیق همسنگر .تو دلت سبز- لبت سرخ - چراغت روشن - چرخ روزیت همیشه چرخان - نفست داغ - تنت گرم - دعایت بامن . باسپاس آرمین قوجقی همرزم و همسنگر سال1364شمادرمنطقه عملیاتی وجنگی گردان قدس واقع درغرب کشور . تازنده ایم رزمنده ایم . بامردم فهیم وآگاه گنبدوحومه به پاس صداقت ومظهرحماسه و رشادتت درمیادین رزم وپایداری .انشاا... در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکدل ویکصدا عاقلانه وقاطعانه حمایتت میکنیم یار رزمنده .
+16 #37 تفکروعمل استادقربان حسن نژاد = فراقومیتی وفراگیراست.آی بولک هلاکو 1394-08-19 00:09
استادحاج قربان حسن نژاد فردی لایق - منعهدومتخصص - بی ریا وبی ادعا- رزمنده ی بسیجی اسلام در زمان جبهه وجنگ - نویسنده وشاعر - مجری توانمند مناسبتهای اسلامی -مدرس نمونه ی دانشگاهها - مدیرنمونه مدارس آموزش وپرورش - ودارای دو ویژگی برجسته درزندگی بندگی خالص الهی واخلاق خوش . که باتفکروعمل فراگیر و فرا قومیتی خادم و خدمتگزارمردم شریف و قرآن کریم ودین مبین اسلام است.باتوجه به صفات فوق - بنده به نمایندگی ازطرف دانشجویان خانم از استادقربان حسن نژادبعنوان کاندیدای برتر دوره دهم مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس قاطعانه ومصمم حمایت خودرا اعلام میکنم .انشاا...به امیدپیروزی .
+20 #36 استقبال بی نظیرمردم سارجه کور ازاستاد قربان حسن نژادجلیل سارجه کور 1394-08-12 22:04
قبل ازماه محرم بود.عروسی آقای خداشناس درروستای سارجه کور. باخشی حالت سعادت درمعیت فرزندهنرمندش درحال خواندن ترانه ترکمنی بودکه یهو دیدیم استادحاج قربان حسن نژادباهمراهان واردمجلس عروسی شدندومردم بامشاهده اوهمگی به پاخاستندوبا شعار صلی علی محمد بوی هلاکو آمد. به پاس صداقت وپاکی وی از استادحسن نژادویارانش استقبال نمودند. آری قربان حسن نژاد یار صادق وهمراه همیشگی مردم وشهیدحاج معمی هلاکو بود. انشاا... مردم فهیم وقدرشناس به دورازتعصبات خشک وخالی این بارقاطعانه از فرزندخدمتگزار ومتعهدوبانی وحدت وصداقت خوداستاد حاج قربان حسن نژاددرهفتم اسفندبا آرای پاک خودمیزبانی خواهندنمود.
+21 #35 وعده دیدارهفتم اسفند94استادقربان حسن نژادفرهاد شیرمحمدلی 1394-08-05 23:21
دردی چکن بیلردیان نقل بار -- آق قرانی سایقرماقا عقل بار عقل بیلن سایلاب یورگدن سویب -- رای آتماغه قربان حسن نژاد دیان اوغل بار . انشا ا...همه باهم یکدل ویک صدا درهفتم اسفند94با انتخاب زبان گویای پابرهنگان استادحاج قربان حسن نژاد بعنوان نماینده مردم شریف گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی بلحاظ شهروحدت وانسجام بادارابودن 18قوم ورقی زرین برافتخارات مردم فهیم گنبدکاووس بیافزاییم .انشاا...به امیدآن روز .
+26 #34 تبریک رتبه برتر مقاله دردانشگاه تهراندکتر پیمان عظیمی 1394-08-02 00:49
استادقربان حسن نژاد کسب رتبه برترمقاله ی علمی پژوهشی تحت عنوان تفکرنقادانه خلاق درحل مساله وتصمیم گیری موثرجوانان درشهریور94 در دانشگاه تهران رامحضرمبارک حضرتعالی ومردم شریف گنبدکاووس تبریک وتهنیت عرض می نمایم. زیراچنین درخششی بعنوان نویسنده حاذق وبرتر ازبین صاحبان قلم واندیشه برگ زرینی است برافتخارات جوانان گنبدکاووس . انشاا...برای همیشه نام آور و االگو باشید.باسپاس برادرکوچکت دکتر پیمان عظیمی
+27 #33 عاشق مرامتیم استاد قربان حسن نژادقربان دوردی مدرسی 1394-08-02 00:17
استادحاج قربان حسن نژاد -- ماعاشق فهم وادب ومعرفتیم. ماخاک قدوم هرچه زیبا صفتیم. چون این صفات در ذات شماست. ما همه باهم مخلص شما عزیز بامعرفتیم. به نمایندگی ازطرف گروهی ازدانشجویان دانشگاه علمی کاربردی 2 گنبد کاووس .
+27 #32 استادحاج قربان حسن نژاد انشاا...حق به حق دار می رسد.رحمان خوجملی 1394-08-01 16:40
ازآنجاییکه مااستادحاج قربان حسن نژاد رامی شناسیم .وی همیشه متواضع وبااخلاق خادم وخدمتگزارمردم بودواینک نوبت مردم شریف وآگاه گنبدوحومه است که دراین دوره انتخابات مجلس از وی حمایت مصصم و قاطع داشته باشیم.زیراپوست واستخوان استادباانتخابات وخدمت به همنوع عجین شده است. به قول نیاکان ما--اوز آریغنی خور ادن - کیشی آریغنا زار قالار .
+29 #31 قربان جان حسن نژاد چاپ آطینگ چاپبهمن اونق 1394-08-01 09:25
استاد قربان جان حسن نژاد الله تعالی نینگ یاری سی بیلن و ایل آرکاداشلیقی بیلن چاپ آطینگ چاپ. انشاا....سنینگ آرقانگ ایل و همامیز جان ودل بیلن بوگزگ سنی قولدایاریس. آرقاسی ایلدن بولن یورگی داشدن .
+28 #30 اعلام حمایت ازاستاد عالیقدرعبدالخالق بهلکه 1394-07-29 23:29
آمده ایم در زندگی قیمت پیداکنیم . نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. اینجانب به نمایندگی ازطرف دانشجویان رشته های مهندسی عمران و معماری دانشگاه فنی ومهندسی شمس گنبدکاووس حمایت قاطع خودرا از استاد ادب و اندیشه جناب آقای قربان حسن نژاد در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی اعلام می نماییم. به امید حق .
+29 #29 قربان حسن نژادافتخارجوانان ومردم حق جوی منطقهعبدالرحیم هلاکو 1394-07-28 14:14
انشاا...درپایه ی یکدلی باانتخاب استادعلم وعمل جناب آقای قربان حسن نژاددرانتخابات دوره دهم مجلس تحولی چشمگیردرسایرزمینه های خدمت رسانی درگنبدکاووس وحومه خواهیم داشت. جان فداتیم استاد.ازطرف جمعی ازدانشجویان دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس
-40 #28 پاسخ: قربان محمد حسن نژاد: تمکین نمیکنم به نفع هیچ کسی کنار نمی رومترکمن 1394-07-25 10:40
با سلام
جناب آقای حسن نژاد که همه فعالان سیاسی و انتخاباتی میشناسند،یکی از فعالان و خدمتگزاران منطقه می باشند،که خدمات زیادی را از دیر باز انجام داده اند و انجام میدهند.این جانب که ایشان را دورادور میشنایم از روحیات و احوال ایشان خبر دارم که انسانی صادق و پاک تینت هستند،ولی در این گفتگو که با خبرنگار ترکمن سسی انجام داده اندیک نوع بیان تند و خودخواهانه مشاهده میشود،که از شروع مصاحبه این بیانات تند به صراحت دیده میشود،که از حالات و احوالات ایشان به دور میباشد.شاید بنده به ایشان در انتخابات رای خود را به نفع ایشان بندازم،ولی به عقیده بنده دوره،دوره رویارویی با دوستان نیست و برای موفقیت و دستیابی به اهداف بزرگ باید به همدیگر احترام بگزاریم.
به نظر شما که میگویید تمکین نمیکنم،معنی تمکین چیست،تمکین معانی زیادی داردکه از دست دادن گرفته تا به فرمان بردنو قبول کردن و پذیرفتن و اطاعت کردن میباشد.
برادر عزیز(این جمله به نظر بنده حس تند گویانه دارد و از گفتن این جمله پرهیز میکنیم)
اگر شما نخواهید با برادر خود دست بدهید،به چه کسی می خواهید دست بدهید؟دست ندادن به برادر خود یک کار خودخواهانه و به دور از ادب میباشد.معنای فرمان بردن،قبول کردن و اطاعت کردن نیز اجباری در کار نیست،برادر عزیز این یک پیشنهاد میباشد،که از طرف دوستان نه فقط به شخص شما بلکه به همه عزیزان میباشد،شما خود صاحب اختیار میباشید،که از پیشنهاد دوستان استقبال کنید،یا خواسته آنها را نپذیرید،که این خواسته نه فقط از طرف دوستان میباشد بلکه از طرف همه برادران که دنبال موفقیت هستند میباشد.و رنجاندن دل دوستان به نظر بنده کار خوب و پسندیده ای نمیباشد.ودر مصاحبه خود اعلام فرمودید پرهیزکاری و صداقت و شایستگی ملاک است آیا به نظر شما بقیه دوستان دنبال پرهیزکاری و صداقت نیستند،لطفا در مصاحبه ها و سخنرانی های خود حد آرامش و اعتدال را حفظ کنید،واز حرف‌های‌ی که باعث رنجش و دلخوری میشود بپرهیزید.و در پایان من یک ایرانیم و من یک ترکمن هستم نه قوجق نه اتابای ونه چیز دیگری فقط ترکمن هستم.موفق باشید
+43 #27 پاسخ: قربان محمد حسن نژاد: تمکین نمیکنم به نفع هیچ کسی کنار نمی رومامید نمازی 1394-07-25 00:28
حاجی قربان یکی از استادان فن بلاغت و سخنوریست یکی از مردمانی که بین عموم مردم زندگی کرده وی از 24 ساعت روزمره حداقل 16ساعت بدون خستگی کار میکند واقعا جای تحسین داره ایشان از 8سال قبل عزمش رو جزم کرده تا نماینده ای قاطع برای منطقه ما باشه همانطور که دردوران شهید هلاکو سخنوری قهار بوده مطمئنا در دوران نمایندگی برنده تر از سابق در عرصه سیاسی فعالیت خواهد نمود واز ایشان حمایت مینمایم
-44 #26 پاسخ: قربان محمد حسن نژاد: تمکین نمیکنم به نفع هیچ کسی کنار نمی رومقزلجه 1394-07-16 16:08
تا وقتی ادمهایی مثل شما ها وجود دارد روزگار ما همین است و بس مگر خدمت به مردم فقط یک کرسی و جایگاه دارد حالا ایشان و امثالهم کارشناسی ارشد گرفتند باید تو مجلس به مردم خدمت کنند ...راههای زیادی برای خدمت به مردم هست .این جامعه شناس محترم چند تا مقاله در مورد جامعه اش نوشته و مردم رو به تامل وا داشته ؟؟؟؟؟ چقدر از اسیب های اعتیاد بیکاری و طلاق و ...مقاله نوشتند بجای اینهمه های و هوی در جامعه روشنگری کنند در سایت ها بنویسند ...بسه دیگه اینهمه بزرگ نمایی
+30 #25 سپاس استاد قربان حسن نژاد سپاستاج گلدی بازیار 1394-07-16 02:10
استادحاج قربان حسن نژاد جامعه شناسی است که همیشه درخدمت مردم بوده سرمایه و اعتماد اجتماعی را درجامعه ترویج داده است . ما هم امروز باقاطعیت طرفدارسختکوش او درانتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی هستیم زیرا وی نخبه ویکی ازصاحب نظران واقعی عرصه انتخابات است که زبانزد عام و خاص است . سپاس استادسپاس.
+29 #24 افق دیدت را بازکن وسعی کن واقع گرا باشی آقای قزلجهایل آمان نظری 1394-07-16 01:52
مانمیدانیم چراآقای قزلجه یکسویه بطرف استاد قربان حسن نژاد بغض وکینه شلیک میکند.لطفاکمی واقع گراباش. مردم ازمن وشماباتجربه تر وفهیم تر است.مردم مثل آینه تمام رفتارهای مارا منعکس میکندودراین راه مهارت و متدهای فراوانی را تجربه کرده اند. دوست عزیز استاد حاج قربان حسن نژاد محبوب دلها و زبان گویای محرومین وپابرهنگان است. ما براساس شناخت ولیاقت کاری وتخصص حرفه ای او به چنین ابرمردتاریخ افتخارمیکنیم وانشاا...باتمام وجود درهفتم اسفند94 درکنار مردم آگاه وبی غرض خدمتکاراستادعالیقدرهستیم. gبه امید حق
-48 #23 پاسخ: قربان محمد حسن نژاد: تمکین نمیکنم به نفع هیچ کسی کنار نمی رومقزلجه 1394-07-15 15:07
دوستان عزیز .... اونقدر ها که فکر میکنید ادمهاا بزرگ مثل خورشید و یا ماه نیستند غلو کردن هم حدی داره اینکار از ترکمن‌ها بعیده مدح وستایش و غلو کردن تا این حد البته شماها حق دارید ایشان بطور قطع با اقایان رستگار و مارامایی و خرمالی و...سایر دوستان و عزیزان مقایسه میشود که از سطح یکسانی برخوردارند ولی عرض بنده اینست که ما عزیزی از بین خودمان انتخاب کنیم که در سطح کشور تلولو داشته باشد . نه اینکه در سطح نامه دادن به اداره برق برای تیر کابل برق باشد . البته مشکلاتمان زیاده ولی سطح نماینده مجلس رو اینقدرها پایین نیاوریم ...در ضمن با احترام فراوان به دو نماینده فقید مان باید عرض کنم که فکر نکنیم انها معصوم بودند و همه کارهای انها درست بوده و یا کسی دیگر بهتر از انها نخواهیم داشت .البته انسانهای نیک و زحمتکشی بودند و همیشه در دل مردم ترکمن صحرا جای خواهند داشت ...
+31 #22 اعلام حمایت ازاستادخاج قربان حسن نژادکامران سارلی 1394-07-12 01:27
اینجانب به نمایندگی ازطرف جمعی ازدانشجویان دانشگاه آزاد گنبد کاووس ازاستاد حاج قربان حسن نژاد استادعلم و ادب اعلام حمایت میکنیم وخالصانه باسایردوستان عاشقانه تاکسب پیروزی درخدمتیم . وعده ی دیدار هفتم اسفند 94 انشاا...
+31 #21 اعلام حمایت ازاستادقربان حسن نژادیاشار پشمکی 1394-07-08 22:47
مختومقلی سوزله هرنه بیلانینگ - اوزینگه کم لیک بیل دیمان اولانینگ تاراشلاب شاتلاتغین گونگله گلانینگ - سندن سونقی لره یادگاربولسین. استاد حاج قربان حسن نژاد انشاا... آغزی بیر ایلیمیزبیلان اسفند آینگ یدی سیندا بیر سس بیر اوی بولیب سنی قولداب مجلسا یولداریس . سورر گیدر هاپالاری سیل بولیب - بیر چوقرا تویکرنده ایلاتیم .
+33 #20 دوران حق وعدالت است.دوران جاهلیت وستم بپایان رسیده است.ایوب آقچه لی 1394-07-07 00:15
دوران حق وعدالت است. دوران جاهلیت وستم سپری شده است. همانطورکه نزدالهی پرهیزگاری باارزش است. نزدمردم درانتخابات مجلس لیاقت وشایستگی ومدیریت مقدم است. تمام این شاخصها در وجودمبارک استادفهیم وجامعه شناس مان حاج آقا قربان حسن نژاد به عینه آشکاراست واوکسی نیست که محافظه گری وپاچه خواری کند. ایشان درجبهه نورعلیه ظلمت درسن 20سالگی درمنطقه غرب جانشین فرمانده گردان قدس بمدت19ماه مسولیت داشت.درپرونده آکادمیک وی پژوهشگرنمونه ایران درجندسال متوالی.مدرس نمونه دانشگاه. کار آفرین نمونه. معلم ومدیرنمونه. بسیجی نمونه.دربعدقلم فرسایی نویسنده برتردفاع مقدس. نویسنده کتاب . دو دوره مسول دفتر ارتباط مردمی نماینده گنبددرمجلس شورای اسلامی شهید معمی هلاکو.عضوانجمن جامعه شناسان کشور. رتبه اول نخستین همایش بین المللی سیمای پیامبراعظم وبرنامه های درسی کشور.مدیرمدارس ابتدایی راهنمایی دبیرستان ومجتمع آموزشی وپرورشی ودهها آیتم وفعالیتهای اجتماعی وعلمی ومدیریت دیگر. انشاا...بااستعانت الهی وحمایت مردم ارجمند بتوانیم ازوجود وتجربه ومهارتهای استاد برای آبادانی شهرمان بهره بگیریم.7 اسفند94
+34 #19 سورمه ی چشم است استادحسن نژادنازمحمد پورقاز 1394-07-06 13:50
استادحسن نژاد سورمه ی چشم وافتخار مردم وصادق وعاشق خدمت در راه خداوخلق خدا. خالصانه ومصمم بادانشجویان ونخبه هاتا پیروزی در انتخابات مجلس درکنارتیم استاد گرانقدر.
-46 #18 پاسخ: قربان محمد حسن نژاد: تمکین نمیکنم به نفع هیچ کسی کنار نمی رومقزلجه 1394-07-04 21:30
دوستان عزیز و دلسوزان منطقه چرا اینقدر زود گزینه خودتان را انتخاب کرده و سنگ انرا طوری به سینه میزنید که انکار اسمان دهن باز کرده و چون اورا هیچ مادری نزاییده
تا کی میخواهیید از ادمها بت درست کنید ....مگر شماها نبودید که دوره قبل مهندس رستگار را با هزار عناوین فرستادید و هیچ گلی به جمال مان نزد امروز چه کسی از عملکرد ایشان میتواند دفاع کند . من باز هم میگویم با اقای حسن نژاد مشکلی ندارم بلکه اورا دوست هم می دارم ...ایشان فردی است دوست داشتنی و پاک ....من روی سخنم ایشان نیست بلکه می گویم بیاییم همانند انتخابات شورا مکانیسمی بوجود اوریم و قبل از اینکه آرای ما حیف وومیل شود و بین سلیقه ها تقسیم شود .تمر کز کرده و یک نفر از کاندیداها که واقعا از بقیه قوی تراست را انتخاب و رای دهیم ..و نکوییم قوجق ها اینجوری اند و اتابای ها چنینن و قان یقمزها چنان .....در شورای شهر چون در دوره های قبل کاندیداها عاقبت خوشی نداشتند و عرصه گزینش مضحکه این وان شد بسیاری از افراد شایسته که واقعا لرای این پست و احراز ان ساخته شده بودند نخواستند و ثبت نام نکردند ..و از خدمات وعلم انان جامعه و شخر محروم ماند و اینهایی که انتخاب شدند تمام بضاعت و دارایی فکری و علمی قوم ترکمن در شهر گنبد نیست . ولی از بین کاندیدا ها حدالامکان با رعایت عدالت اصلح ها انتخاب شدند
و ما در مجلس نیز با انتخاب و گزینش یاشولی های جدید و با در نطر گرفتن عدالت می توانیم جلوی پراکندگی ارا را گرفته و تصمیم جمع را لحاظ کنیم والسلام
+34 #17 مجری گری برنامه هایعنی ترویج دانستنیهاو...مجید هیوه چی 1394-07-04 13:02
بعضی دوستانی که خیال میکنندمجری گری کارخیلی آسانی است سخت دراشتباه هستند.مجری بایدمدیرباشد. نویسنده باشد. علم و تجربه داشته باشدو... استادحاج قربان حسن نژاد افتخارمردم وبلبل ترکمن صحرااست تا آنجایی که مااورامیشناسیم دارای مقاله های گوناگون علمی پژوهشی درسطح ملی وفراملی دارد.سالهارتبه معلم - مدیر و مدرس نمونه دانشگاه رابه خوداختصاص داده است.دو دوره مسول دفترنمایندگی معمی هلاکوودهها پروسه دیگر. آیا هنوزهم باید چشمهارابست. چراواقعیتها رانمیخواهیم ببینیم.یا بقولی انتخابات مجلس موروثی است.کمی بخودبیاییم.بگذار کاردانها بیایند.تاچه حدسنگ اندازی.
+34 #16 الله قوات ایشدشآنه محمد مارمایی 1394-07-04 12:37
یول آغیردیرمونگ یانی لار اوچی لار - بختلی یولار قین لیق بیلن آچیلار یل ایقینا شاقلاب گیدسه گچیلار - استادقربان حسن نژاد سن اوکیز تک یه له قارشین اینگ گیب گیت . الله قووات برسین استادقربان حسن نژاد غیرات ات . بیزهم جان ودل بیلن خدمتینگدا .
+33 #15 مردم آینه انتخابات است.ایل آمان ایگدری 1394-07-04 12:22
آقای قزلجه دیوارکوتاهترازدیواراستادقربان حسن نژاد گیر نیاورده است. بابقیه کاندیداها کاری نداره چندسویه به استادعلم وادب وزبان گویای محرومین استادحسن نژادحمله میکند.مردم مثل آینه عملکردکاندیداها را میداننددراینجا دشمنی قدنمیدهدوانشاا...به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی یکدل ویکرنگ در رکاب مرداندیشه وپژوهشگراستاد حاج قربان حسن نژادهستیم.
+34 #14 آقای قزلجه ، تفکرت ابتدایی است .متاسفم برات.صفرگلدی کوچکی 1394-07-04 11:39
استادحاج قربان حسن نژاد لیدر انتخابات است ویکی از پدیده هاونو گرایی است که مثل خورشید میدرخشد.چه درتجربه ، چه درمهارت وعلم، چه درمدیریت ، و چه... نمیدانیم استادحسن نژاد چه هیزم تری به شما قزلجه ها فروخته که مثل سیبل تیربارانش میکنید.انگاربقیه کاندیداها قوی تر ازاوهستند.وعده دیدار هفت اسفند، پاسخ دهن کجی وعقده تان راخواهی گرفت.
-50 #13 پاسخ: قربان محمد حسن نژاد: تمکین نمیکنم به نفع هیچ کسی کنار نمی رومقزلجه 1394-06-28 13:16
دوستان عزیز من با اقای حسن زاده هیچ مشکلی ندارم ایشان فرد محترمی برای بنده است . اما چرا هرکسی که بنا به تشخیص خودش صلاحیت دارد باید وارد این میدان مهم و ارزشمند و حیاتی که از بهترین کانالها برای ورود ما ترکمن ها به سطوح بالای عرصه قدرت در کشورمان است بشود !!!!!!!!! چرا فکر میکنند لیاقت انرا دارند ؟؟؟
یکی از دوستان نقل میکرد که چنگیز خان برای سرباز گیری برای قشونش از افراد کسانیکه پشت رانشان پوست ضخیمی دارد انتخاب میکرده .بعبارتی کسی رو اسب بود و در سوار کاری مهارت داشته برمی گزیده
سوال اقای حسن نژاد یا حتی سایر دوستان عزیز تاکنون بغیر از سخنگویی و مجری گری در عرصه های انتخابات و مطلع بودن از وقایع چه عملکردی داشته اند تا به استناد ان به ایشان رای دهیم ویا بقول اقای حاجی کریم سیدی بگذاریم بعد از اینهمه دوندگی برای اقای شهید هلاکو یک شانسی به او بدهیم .تاحالا ندانسته و نشناخته نماینده فرستادیم حالا کمی بشناسیم بعد بفرستیم
سوال چرا اقای رستگار که بقول اقایان سخنگوی کمیسیون عمران بودن بخاطر تجربیات ارزشمندشان مجددا کاندیدا نمیشوند ؟ اقای رستگار یکی از نطق هاش در مورد صندوق تعاونی اعتبار امید جلین بود که به همت ایشان این تعاونی متعلق به گرگانی ها توانست با یک پله ترقی به موسسه تبدیل شود .ویا در روستای خودش قازقلی اینهمه راههای پر جمعیت سنگ فرش ولی در مسیر خانه پدریش علیرغم تراکم کم در ان محل مسجد از منابع دولتی و راه اسفالت ایجاد کرو
ببینید که سطح نماینده ما به چه حد نزول میکند ؟ بله متاسفانه عرصه مجلس در میان ترکمن ها عرصه بخت آزمایی یک عده شده است و هرکسی راه میرسد داعیه منم رستم دستان سر می دهد
بقول مرحوم کریم قربان نفس یازماسی آغیر دوشن قوشغی ...نوشتن در مورد این مدل کارزار انتخاباتی واقعا سخت است و ماها ندانسته هیزم این اتیش می شویم .والله خیرا حافظا
+34 #12 تقدیرازاستادقربان حسن نژادکمال الدین ناظری 1394-06-26 00:54
بنده یکی ازدست مایه های استادقربان حسن نژادکه سالهای سال درسنگردانشگاه باآموزش وتشویق های به جای وی هم اکنون دانشجوی دکترا دررشته جامعه شناسی فرهنگی اصفهان هستم. بسیارخرسندم که نام مبارک استادقربان حسن نژاددرلیست کاندیداهای مجلس میدرخشد.ضمن سپاس ازراهنمایی وهدایت استاد. عاشقانه با سایردانشجویان وجوانان تافتح قله پیروزی درخدمت استادعالیقدر هستیم . وعده ی دیدار هفتم اسفند 94 . انشاا... به امید حق .
+32 #11 چشم‌ها را باید شست طور دیگر نگاه کرد...الله قلی ایمری 1394-06-24 01:06
آقای قزلجه... اتفاقا تاکنون از ترکمن‌ها نمایندگان قدر به مجلس راه یافتند...
شهید معمی هلاکو سخنگوی کمیسیون راه و ترابری ومسکن شهر سازی.
شهیدطیار سخنگوی کمیسیون اجتماعی.
مهندس رستگار سخنگوی کمیسیون عمران.
لطفا با آگاهی دقیق به مردم اطلاعات دهید.
انشاا... بااستعانت الهی وهمت مردم شریف گنبد و حومه اگه خدا بخواهد شاگرد و همراه صدیق شهید معمی هلاکو به نام قربان حسن نژاد خدمت همه مردم دراین دوره ازانتخابات مجلس بعنوان کاندیدا التماس دعا دارند.
+31 #10 قدری واقع بین باشیمحاجی کریم سیدی 1394-06-20 17:02
آقای قزلجه ، هرگزجایگاه ومنزلت نمایندگی مجلس کاهش پیداا نکرده این ماهستیم چشم بصیرداشته باشیم وبه همدیگرهتک حرمت نکنیم.
افتخاربکنیم هماننداستادحاج قربان حسن نژادکه سال‌های سال پا برهنه درکنارمردم یکدل ویکرنگ بااین همه مهارت وتجربه دست وپنجه نرم کرده وامروزمیخواهدیکبارشانس خودرامحک بزند خواهشا بی حرمتی نکنیم اوفهیم است و حتما با مردم و بزرگان همراه خواهد بود.
+33 #9 قربان حسن نژادهمیشه پرچمداروحدت بوده وخواهدبود.کمال سخاوی 1394-06-20 16:32
استادحاج قربان حسن نژادباافتخارمصلحت را می پذیرد اگر افراد بی‌طرف و عادل یاشولی شود و هرگز در مقابل هم کیشان خود قدعلم نمی‌کند.
زیرا همه مردم با روحیات صادقانه وی آشنایی دارند.
خواهشا قدری نسبت به هم تندی نکنیم. بقول گفته نیکانمان: اؤز آریغنی خور ادن، کیشی آریغا زار قالار.
استادحسن نژاد تاکنون نردبان ترقی کاندیدا ها بوده بدون هیچ نوع چشمداشت. پس عزت و احترام همدیگر را پاس بداریم.
-53 #8 آقای جرجانی و راست فهمیقزلجه 1394-06-19 17:32
اقای جرجانی عزیز مقاله رو دوباره بخوان و بعد جوابیه بنویس از حرفای آقای حسن نژاد چیزی جز عدم تمکین از آغزی بیرلیک و یاشولی ها استنباط می کنید .
آیا این عدم تمکین رو تفکیک کرده ؟خیر
براستی چرا ارزش نمایندگی مجلس اینقدر تنزل کرده نمایندگی مجلس لیاقتی فراتر می‌خواهد اگر سیستم گزینش اولیه را به طریق آغزی بیرلیک و یاش اولی را ادامه دهیم قطعا افرادی که توان کمتری دارند جرات ورود به عرصه انتخابات را بخود نخواهند داد (ضمن احترام به آقای حسن نژاد ) همانند انتخابات درون حزبی ...
به هرحال نمایندگی فرصتی است مغتنم برای ترکمن‌ها با هموار کردن راه برای حضور بیشتر و خدمت به کشور عزیزمان ایران ...ان شاالله
+39 #7 استاد قربان حسن نژاد بانی وحدتکاکا یلمه 1394-06-18 22:55
استادقربان حسن نژاد چه درامورپژوهشهای علمی ودانشگاهی وچه درسطوح مدیریت وامورسیاسی دارای اندوخته های گرانقدری است وهمیشه بانی وحدت وصداقت بوده است.ماهم بعنوان دانشجویان دیروز وی باافتخار پرچمدار استادهستیم. انشاا...اسفند94
+39 #6 قربان جان یول بولسین .حاجی محمد آق آتابای 1394-06-18 22:41
استادحاج قربان حسن نزاد انشاا... خدای قووات برسین. یولینگ آق و یولداشینگ حق بولسین. ایل آغزی کرامت .
+38 #5 استادقربان حسن نژاد یاوروهمراه شهیدمعمی هلاکوعبدالحمید هلاکو 1394-06-18 22:34
استادحاج قربان حسن نژاد یارویاورشهیدحاج معمی هلاکو خداقووت انشاا...موفق وپیروزباشید.
+39 #4 استادقربان حسن نژاد بانی صداقترحمان باشقره 1394-06-18 22:28
استاد قربان حسن نژاد سال‌های سال صادقانه در کنار کاندیداها بوده که اغلب کرسی مجلس رابدست گرفته‌اند و اینک ماهم به پاس زحمات استاد خالصانه با افتخار حمایت می‌کنیم.
انشا...به امید موفقیت و سربلندی استاد قربان حسن نژاد.
+42 #3 تقدیراززحمات استادآتلان اینچه برونی 1394-06-18 18:47
استادحسن نژاد نور چشم و قوت فلب جوانان و دانشجویان است.
باافتخار در خدمت استادیم. به نمایندگی از طرف دانشجویان دانشگاه ملی گنبدکاووس
+42 #2 کج فهمی نکنید.صفا جرجانی 1394-06-18 18:38
آقای قزلجه. استادحسن نژاد یاشولی که درآستینش کاندیدا نداشته باشد و بطورعادلانه قضاوت کند باافتخار و جان و دل می‌پذیرد چون استاد حسن نژاد خود از بانیان و پرچمداران یاش‌اولی وعلمااست.
لطفا دربرداشت‌ها کج فهمی نکنید.
-54 #1 پاسخ: قربان محمد حسن نژاد: تمکین نمیکنم به نفع هیچ کسی کنار نمی رومقزلجه 1394-06-15 20:03
بدیهی است که در سیستم گزینش یاشولی ها باید تجدید نظر کرد اما نباید ان را به سمت حذف بکشانیم مشکل تعدادی ادم یاشولی نما بود نه خود سیستم
اقای حسن نژاد خود از عوامل جریان اغزی بیرلیک بودند حال با این تحصیلات و با این تجربه ای که در جریان انتخابات دارند چگونه و با چه منطقی این راهکار را زیر سوال می برند جای تعجب و حیرت مضاعف دارد
متاسفانه در طول این مدت افراد بدون شایستگی و با تکیه بر شعارهای پوپولیستی این منصب را تصاحب کرده اند و حالا هرکی از راه میرسد ادعای نمایندگی مجلس را دارد و فکر میکند با اخذ مدرک فوق لیسانسی حقی برایش ایجاد شده و انگاری برایدمطالبه حقش دارد برپا خواسته ...
اینها همگی به سخره گرفتن شعور مردم مظلوم منطقه است که پس از انتخاب شدن هیچگاه مطالبه حقوق نکردند و فقط با رای شان در دوره بعد و با بی اعتنایی به حضورش پاسخ دادند
مناسفانه لایه فعال و تحصیل کرده جامعه هیچگاه منسجم نبوده و اقایان را باز خواست نکردند و یا حداقل فرصتی ایجاد نشد
و بدینگونه ما شاهد رشد قارچ گونه کاندیداهای هستیم اگر کمی دقت کنیم نمایندگان ما هرگز در سطوح بالا در مجلس مطرح نبوده و حتی در کمیسیون ها نیز فقط عضو ساده از انها یاد میشود
برادران عزیز خواهش میکنم با دقت یشتری گزینه ها را انتخاب کنبم در طول تاریخ هیچگاه بزرگان ترکمن (رهبران ) و به شکل کنونی (منتخبین مردم که امروزه به نوعی نماینده مجلس نماینده قانونی ترکمن ها محسوب می شوند تا این حد ضعیف نبودند تعارف که نداریم باور ندارید تاریخ ا مطالعه کنید

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram