×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Entekhabat 17 Fاخبار انتخابات-تورکمن‌نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: فعالیت‌های زودهنگام تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شوراها در فضای مجازی در استان گلستان رصد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حجت الاسلام سید مصطفی حقی در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی گلستان بار دیگر با تاکید بر این که فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی هم لحظه به لحظه رصد می‌شود، اظهار داشت: نامزدهای ثبت‌نامی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان و هواداران آن‌ها باید بدانند تبلیغات انتخاباتی تنها در زمان قانونی آن مجاز است.

وی همچنین از نامزدهای ثبت نامی و هواداران آن‌ها خواست: به جای تخریب رقیبان،  قابلیت‌ها و برنامه‌های خود را به مردم ارائه کنند.

حقی فرآیند انتخابات در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو، همانند دوره‌های قبل، شاهد مشارکت گسترده و شور و نشاط انتخاباتی در استان باشیم.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط:

زلزله سه ریشتری در شرق گلستان خسارتی نداشت

طی دو روز اول آغاز ثبت نام انجام شد؛ 223 نفر کاندیدای حضور

کانون‌های مساجد، فرهنگ تولید را در روستاها زنده کنند

اجرای طرح هادی در 48 روستای گنبدکاووس

جلسه برنامه‌ریزی و تعیین وظایف هیِأت اجرایی و ستاد انتخابات

قتل برای ۱۲۰ هزار تومان در علی آباد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram