ahmad tajari 01تورکمن نیوز- اخبار علی آباد: همزمان با هفته دولت پنج طرح آبرسانی و شبکه توزیع آب روستایی در مراسمی در شهرستان علی آباد افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، فرماندار علی آباد در این آیین با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری و یادآور شهیدان رجایی و باهنر است.
احمد تجری مفرد گفت: پروژهای آب وفاضلاب روستایی شهرستان شامل کلنگ زنی 4 پروژه بااعتباری بالغ بر 36 میلیارد و 488میلیون ریال و بهره برداری از یک پروژه با اعتباری افزون بر 6 میلیارد و 100میلیون ریال می باشد.
به گفته وی از خدمات مجموع این طرح ها 11هزار و 743 نفر از مردم روستاهای شهرستان بهره مند می شوند.
وی افزود: این پروژه ها شامل اجرای شبکه توزیع به طول 11کیلومتربه همراه نصب یکهزار و 100انشعال در روستای سنگدوین. کلنگ زنی اجرای خط انتقال ازشهرمزرعه کتول تا شهرسنگدوین، اجرای خط انتقال آب از شهرسنگدوین تا سه راهی بدراق گلدی، احداث مخزن زمینی 1000مترمکعبی مجتمع کتول درمحدوده روستای قوشکربی و خط انتقال مسیر چشمه تاابتدای مخزن درروستای کردآباد می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان نیز گفت: همزمان با هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر 52 پروژه در قالب 66 روستای استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
مهدی شکیبافر حجم عملیات برای افتتاح این پروژه ها را حفر و تجهیز 2 حلقه چاه، بهسازی یک دهنه چشمه، اجرای خط انتقال به طول 30.55 کیلومتر، احداث مخزن زمینی به حجم 765 متر مکعب، احداث مخزن هوایی فلزی به حجم 100 متر مکعب، سیستم حذف آهن یک مورد، احداث حوضچه و شیرآلات در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب و اجرای شبکه توزیع به طول 43.7 کیلومتر با استاندارد سازی 1660 مورد انشعاب بیان کرد.

 

*افتتاح پروژه های شهرداری علی آباد کتول
همزمان با هفته دولت و با حضور مسوولان شهرستان پروژه های شهرداری علی آبادکتول با افزون بر 23میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
حمیدرضا ساری محمد لی شهردار علی آبادکتول ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این هفته فرصتی است تا خادمان مردم، فعالیت ها و خدمات نظام مقدس اسلامی را اطلاع رسانی کرده و ظرفیتی جدید برای خدمات رسانی به مردم فراهم کنند.
وی با بیان اینکه پروژه های شهری افتتاحی در هفته دولت شامل روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، جدول گذاری و احداث پل می باشد از تمامی مسوولان دستگاه های اجرایی و شهروندان خواست با ارایه پیشنهادات وانتقادات سازنده خود شهرداری را یاری نمایند.

 

* غبار روبی گلزار شهدای گمنام
در اولین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و مسوولان، گلزار شهدای گمنام شهر علی آبادکتول غبار روبی و عطر افشانی شد.
حاضرین در این مراسم، ضمن قرائت فاتحه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت با شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کردند که رهروان اهداف و آرمان های بلند آنها باشند و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزند.
شهرستان علی آباد با چهار شهر علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین و 76 روستا افزون بر 132هزار نفر جمعیت دارد./ ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

نشست اصحاب رسانه استان با معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استا

قیمت خودرو افزایش یافت: پژو 206 و 207 گران شدند

این اسب ها حق شرکت در کورس 96 را ندارند!

دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه از خانواده شهدا

تشکیل سازمان حمل و نقل بار و مسافر گرگان با ادغام اتوبوسرانی

بازی پرسپولیس و استقلال با تساوی پایان یافت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram