eshteghal 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار گلستان گفت: آمار واقعی اشتغال امسال در استان گلستان ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، علی مرگدری عصر دیروز در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار داشت: نخستین موضوع موردتوجه در سال آینده بهبود فضای کسب‌وکار است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بررسی کنند که پروسه کار چند حلقه زنجیره و پروسه تخصیص اعتبار چند مرحله دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار گلستان تصریح کرد: فضای کسب‌وکار جزو رویکردهای جدی دولت است و مدیران نیز باید تلاش کنند تا رصد بهتری برای موضوعات مختلف در این بخش انجام شود.

مرگدری تأکید کرد: باید درروند اشتغال در استان گلستان بازبینی داشته و پس از تهیه سند با توجه به رویکردهای جدید بازنگری انجام شود.

به گفته وی، برای توسعه استان گلستان برنامه‌ریزی‌شده و در مطالعات آکادمیک نیز باید بر اساس استعداد سنجی و قابلیت خاص افراد و فرهنگ‌ها ورود کنیم تا در این زمینه ماندگاری داشته باشیم.

مرگدری اظهار کرد: به‌زودی در صنایع تبدیلی و تکمیلی ما تبدیل به یک استان معین‌شده و در صنعت طیور و دام به سرانجام خوبی می‌رسیم.

وی با اشاره به معوقات بانکی در استان گلستان افزود: در استان اعداد و ارقام بانک‌ها با گزارش‌های ما همخوانی ندارد و باید روی این مسئله بیشتر کارکرد.

مرگدری گفت: با توجه به ظرفیت‌های صادراتی استان بانک‌ها کمتر از نیم درصد اعتبارات را برای توسعه صادرات گذاشته‌اند که این رقم باید در سال آینده رشد پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

چرا به مهندس غراوی رأی می‌دهیم؟ /تحلیلی بر کاندیدای شرق گلست

در مراسم گرامیداشت مخدومقلی فراغی ۸۰ مهمان خارجی حضور خواهند

فروش گاز LPG در شهرهای گلستان و خطرات آن+ عکس

طیار: چشم انتظاری باران نشانه غیرعلمی بودن کشاورزی گلستان اس

رئیس تبلیغات اسلامی گنبد: رسانه‌ها بزرگترین جبهه در مقابله ب

دستگیری 4 شکارچی غیر مجاز در سواحل خزر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram