b_300_300_16777215_00_images_Marasem_Jashn-Agam-1.jpgتورکمن نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی شهرستان در ایام فجر انقلاب اسلامی از برگزاری جشن اقوام در گنبد همراه با پخش زنده از رادیو گلستان در ۱۳ بهمن ماه خبر داد.

 

به گزارش تورکمن نیوز، به بهانه دهه فجرانقلاب اسلامی جشن اقوام  در گنبد همراه با پخش زنده از رادیو گلستان در ۱۳ بهمن ماه برگزار می‌شود. رضا شجاعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس در گفتگو با خبر نگار قابوسنامه همچنین گفت: برنامه‌های متنوع دیگری از جمله برپایی نمایشگاه عکس انقلاب از ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه، کارگاه زنده تجسمی در ۱۵ بهمن و برگزاری مسابقات جام دیجیتال دهه فجر (بازیهای رایانه‌ای) در ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه و در دونوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

شجاعی افزود: در این دهه پرفروغ، گنبدکاووس میزبان جشنواره شعر استانی گلپونه های آتش و تپش‌های ماندگار نیز هست که در ۱۹ بهمن در مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه نقاشی، نمایشگاه کتاب و توزیع و نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی از دیگر مواردی بود که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد در برنامه‌های دهه فجر امسال برشمرد./سلام گنبد

مطالب مرتبط:

رضایت بخش بودن روند بارگیری و بازرسی بار حجاج در کشور

نماز و مبطلات آن در فقه حنفی

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به معوقات بانکی در گرگان و گنبدکاووس

مراسم کلنگ زنی آموزشگاه خیرساز در کلاله

رکورد شکنی قهرمان گلستانی در مسابقات دو و میدانی معلولان آسی

قیمت هر کیلو گوشت گوساله در بازار چند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram