امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

آق آتابای ترکمن نیوز 300x196 - کمیسیون مهر و میراث شهرداری با هدف خدمات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی راه اندازی می‌شود+فیلم مصاحبهترکمن نیوز: رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گنبدکاووس از راه اندازی کمیسیون جدید با نام مهر و میراث شهرداری گنبدکاووس با هدف خدمات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  مریم آق آتابای در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: به مناسبت هفته میراث فرهنگی برنامه های متنوعی در این هفته خواهیم داشت که راه اندازی کمیسیون مهر و میراث شهرداری گنبدکاووس از جمله برنامه های مهم و هدفمند میراث فرهنگی در مسیر خدمات بهتر به شهروندان عزیز و گردشگران است که به این شهر تاریخی مسافرت کرده اند.

وی افزود: به علت شیوع بیماری کرونا، امسال دعوت از مدعوین و برگزاری مراسم با حضورت جمعیت در هفته میراث فرهنگی امکان ندارد.

آتابای در ادامه تاکید کرد: امسال بازدید از دیوار تاریخی جرجان (قیزیل آلانگ) یکی از برنامه های هفته میراث فرهنگ است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی با حضور مسئولین و خبرنگاران برگزار می‌شود.

رییس اداره میراث فرهنگی در تکمیل این خبر افزود: محل بازدید از دیوار جرجان یا گرگان که به نام قیزیل آلانگ شناخته می‌شود در ۴۵ کیلومتری از مرکز شهرستان گنبدکاووس درنظر گرفته شده است که با حضور کارشناسان میراث فرهنگی برنامه ریزی شده است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز