mishel jang davande 01اخبار ورزشی بانوان- تورکمن‌نیوز: حقوق میشل جِنِک دونده اهل استرالیا که همیشه پیش از آغاز مسابقاتش خود را با یک رقص معروف گرم می کرد به دلیل کم کاری و ضعف در عملکرد دیگر پرداخت نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، میشل جِنِک، دونده و مدل زیبای اهل استرالیا است. او بسیار مردمی و معروف است و مدل تبلیغاتی برند جهانی کوکا کولا است.

این ورزشکار ۲۳ ساله برای اولین بار حضور در مسابقات المپیک را در ریودوژانیروی برزیل تجربه کرد. جایی که نتیجه قابل قبولی هم بدست نیاورد اما در عوض توجه بسیاری را به خود جلب کرد. چرا که پیش از آغاز مسابقات پدوی ۱۰۰ متر با مانع زنان در المپیک ریو میشل جنک رقص تبلیغاتی و معروفش را پیش از شروع مسابقات برای گرم کردن انجام داد. این رقص مختص این ورزشکار و به نوعی برند شخصی‌اش البته برای تبلیغ کوکا کولا شده است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ پیش از آغاز مسابقه آن را انجام داد و از آن سال به بعد پیش از آغاز مسابقات با این رقص جنجالی توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد.

همین مسئله در المپیک ریو باعث شهرت این ورزشکار و جهانی شدن ویدئوی رقص او شده بود.

مسئولان ورزش کشور استرالیا بعد از جلب توجه نه چندان خوشایند این ورزشکار و همچنین کسب نتیجه‌ای غیر قابل قبول در المپیک ریو حقوق این ورزشکار را قطع کرده‌اند. میشل دیگر مبلغی را از طرف فدراسیون دوومیدانی دریافت نمی‌کند تا هم به دلیل ضعف عملکرد و هم به دلیل رفتار ناپسند و غیر اخلاقی در ریو تنبیه شود.

این ورزشکار در دور نخستِ دوی ۱۰۰ متر با مانع المپیک ریو ۲۰۱۶ در گروه خود ششم شد و از صعود به نیمه نهایی جا ماند.

بسیاری از مسئولان فدراسیون دوومیدانی استرالیا معتقدند او بیشتر از اینکه حواسش به رشته ورزشی‌اش باشد غرق در دنیای مدلینگ و تبلیغات شده است و بودجه فدراسیون را تا به حال هم آتش زده و لازم نیست بیشتر از این از او حمایت شود. آنها می گویند: بیشتر از اینکه عکس میشل را به عنوان ورزشکار موفق در سطح جهانی ببینیم، او را روی بیلبوردهای تبلیغاتی کوکا کولا در حال پول جمع کردن می بینیم./ ورزش بانوان

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

باغبان دیر رسید، دختر 14 ساله در محاصره 5 جوان همه چیزش را ب

تاکید فرماندار گنبد بر ضرورت کار جهادی به ویژه در بخش کشاورز

مربی تیم تعاون جواب قلم را با مشت داد

دختر ایرانی، قربانی هوس‌های مرد سوئدی عرب تبار

بازداشت ۲دختر موتورسوار در دزفول که تعدادی جوان همراهی‌شان م

ماجرای خیانت نامزد بازیگر زن معروف کشورمان به او

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram