Hokm Zendani Gonاخبار گنبدکاووس- تورکمن‌نیوز: کارشناس حقوقی اداره حفاظت محیط زیست گنبدکاووس از تبدیل حکم حبس یک مجرم به هزار ساعت فعالیت درپاکسازی محیط زیست، مراتع، جنگل‌ها و رودخانه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، آنه‌محمد متقی اظهار داشت: براساس رای قاضی شعبه 102 کیفری گنبدکاووس، این مجرم 25 ساله به حکم دادگاه بدلیل انجام بزه به تحمل یک سال حبس و پرداخت دیه به شاکی محکوم شده بود.
وی گفت: این مجرم پس از اخذ رضایت از شاکی و تحمل چهار ماه حبس با ابراز پشیمانی از انجام بزه، از دادگاه خواستار تجدید نظر درحکم صادره دادگاه و تبدیل باقی مانده حبس به انجام خدمات عمومی شده بود.
متقی اضافه کرد: قاضی شعبه 102 کیفری گنبدکاووس نیز پس از بررسی های انجام شده نسبت به صدور حکم جدید اقدام نمود که براساس آن این مجرم به انجام یک هزار ساعت خدمات عمومی رایگان اعم از پاکسازی محیط زیست، مراتع، جنگل ها، رودخانه ها و موارد مشابه تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست محکوم شده است.
پیش از این نیز یکی از قضات دادگستری گنبدکاووس حکم یک مجرم را به خرید کتاب و اهدای آن به کتابخانه های عمومی شهرستان نموده بود.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

اهدای گل و شیرینی توسط دانش آموزان گنبدی به پرستاران

اقتصاد دریایی در کما/ سواحل گلستان خواب گردشگری می‌بینند

پرده‌برداری از نخستین عمل پیوند سر در جهان

سفر 800 هزار زائر ایرانی به عراق/ صدور یک‌میلیون و 300 هزار

محیط زیست از نگاه رسانه

نبش قبر، پرده از فروش يك نوزاد پسر در بیمارستان برداشت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram