Valibal Banovanتورکمن نیوز- والیبال بانوان: نایب رئیس هیئت والیبال استان گلستان از احتمال حضور تیمی از گرگان در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز؛ ملیحه جهانبخش اظهار کرد: مقدمات حضور تیمی از شهرستان گرگان در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور فراهم شده و شرکت المان سازه نیز به عنوان اسپانسر اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: به احتمال ۹۰ درصد این اتفاق خواهد افتاد و تکلیف نهایی تیم نیز تا پایان هفته مشخص می شود تا پس از یک دهه والیبال بانوان گلستان تیمی در لیگ های سطح بالای کشور داشته باشد.

جهانبخش ادامه داد: در صورت تشکیل این تیم، از ترکیب بازیکنان سراسر استان استفاده می شود و فاطمه احمدی بازیکن گرگانی تیم ملی زیر ۲۳ سال بانوان نیز در تیم حضور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یقینا حضور تیمی از گلستان در لیگ دسته اول والیبال کشور، موجب ایجاد انگیزه میان بازیکنان استان خواهد شد و پیگیر هستیم تا این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است؛ رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان کشور ۲۰ آبان آغاز می شود و در صورتی که کمتر از ۶ تیم در این رقابت ها شرکت کنند، مسابقات در یک گروه و اگر ۶ تیم یا بیشتر باشند، رقابت ها در دو گروه برگزار خواهد شد. مرحله مقدماتی و پلی آف این مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود./مهر

مطالب مرتبط:

زبان و ادبیات ترکمنی برای نخستین بار در موسسه آموزش عالی «شم

تدارک بیش از 40 هزار تن بذر اصلاح شده گندم در گلستان

کشف 51 قطعه پرنده از شکارچیان غیرمجاز در گلستان

حمایت دختر نوجوان المپیکی تکواندو برای حفظ آمادگی در مسابقات

ورزش پایه سلامتی در ترکمنستان + تصاویر

اجرایی طرح کارت رفاه ایرانیان در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram