Havash Gonاخبار والیبال- تورکمن نیوز: تیم هاوش گنبد سومین شکست پیاپی خود را در هفته سوم لیگ برتر والیبال تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران؛ از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شامگاه یکشنبه تیم هاوش گنبد در سالن المپیک این شهرستان و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر، میزبان تیم سایپا تهران بود که با حساب یک به سه نتیجه را واگذار کرد.

در این دیدار که با قضاوت مسعود ذوقی و محمد عشق دوست به عنوان داوران اول و دوم و نظارت محمود حداد برگزار شد، تیم هاوش گنبد ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج (۲۵ - ۲۳)، (۲۶ - ۲۴) و (۲۵ - ۲۳) واگذار کرد و فقط در ست سوم با حساب ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

بای محمد دوجی سرمربی هاوش گنبد در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه میکائیل تاجر، متین تکاور، عبدالحمید چوگان، مارک میکولای، محمدامین حسن زاده و ابراهیم چابکیان به میدان فرستاد و در مقابل تیم سایپا تهران با سرمربیگری مسعود آرمات و ترکیب اولیه رضا قرا، محمدطاهر وادی، مجتبی شبان، شیرود قربانی، سامان فائزی و سهند الله وردیان در میدان حاضر بود.

ست نخست این دیدار با برتری نسبی سایپا آغاز شد و این تیم چهار بر دو از میزبان خود پیش افتاد، اما دو امتیاز پیاپی از میکائیل تاجر نتیجه را در عدد چهار مساوی کرد.

سایپا بار دیگر نمایش بهتری ارائه داد و با برتری ۱۶ بر ۱۴ به استقبال وقت استراحت فنی دوم رفت و در ادامه نیز ۱۹ بر ۱۶ پیش افتاد تا بای محمد دوجی سرمربی هاوش درخواست وقت استراحت کند.

گنبدی‌ها پس از وقت استراحت به خود آمدند و بازی را در عدد ۲۰ برابر کردند، اما در ادامه این تیم ساپیا بود که ۲۴ بر ۲۱ نتیجه را به سود خود کرد و سپس بازیکنان هاوش دو امتیاز پیاپی کسب کردند تا حساب کار ۲۴ بر ۲۳ به سود سایپا شود و این بار آرمات درخواست وقت استراحت کند.

همین وقت استراحت موجب شد تا مجتبی شبان با گرفتن امتیاز پایانی، ساپیا را برنده ست نخست کند.

ست دوم با درخشش میکائیل تاجر و زدن سرویس‌های ویران کننده آغاز شد تا میزبان چهار بر یک از حریف خود پیش بیفتد، گنبدی‌ها در ادامه نیز دفاع خوبی انجام دادند و با برتری هشت بر ۶ به وقت استراحت فنی نخست رفتند.

پس از وقت استراحت درخشش حسن زاده در خط سرویس، نتیجه را ۱۲ بر هفت به سود میزبان کرد و در ادامه تاجر نیز دست بردار سرویس‌های پرشی خود نبود و نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود گنبد شد.

در ادامه هاوش ۲۱ بر ۱۵ از مهمان خود پیش افتاد تا سرمربی سایپا درخواست وقت استراحت کند، اما بازی خوب میکولای دریافت کننده اهل اسلواکی هاوش نتیجه را ۲۳ بر ۱۸ به سود نماینده گنبد کرد.

بازیکنان هاوش که خود را برنده این دیدار می‌دانستند به یک باره غافل شدند و امتیازات یکی پس از دیگر نصیب سایپا می‌شد تا حساب کار ۲۴ بر ۲۲ به سود هاوش باشد.

سرویس ضعیف عبدالله ناظری امتیاز ۲۳ را برای مهمان به ارمغان آورد و با تداوم بی دقتی بازیکنان هاوش، ضربه میکولای دفاع شد تا در میان ناباوری تماشاگران این ست با برتری ۲۶ بر ۲۴ سایپا به پایان برسد.

ست سوم هم با برتری چهار بر دو ساپیا آغاز شد و گهکاهی میکائیل تاجر با نمایش عالی خود بازی را به تساوی می‌کشاند، اما در میانه‌های این ست گنبدی‌ها برتری خود را به حریف دیکته کردند و ۱۶ بر ۱۵ پیش افتادند.

میکولای و تاجر بازی خوبی در این ست به نمایش گذاشتند، اما دریافت‌های ضعیف بازیکنان گنبد نتیجه را در عدد ۱۹ برابر کرد و در ادامه ساپیا ۲۲ بر ۲۱ از میزبان پیش افتاد.

فرهاد یلمه که دقایقی از ورودش به میدان نمی‌گذشت با دو دفاع عالی، نتیجه را ۲۳ بر ۲۲ به سود هاوش کرد و امتیازات تاجر و حسن زاده موجب شد تا گنبدی‌ها ۲۵ بر ۲۳ پیروز این ست شوند.

ست چهارم پایاپای آغاز شد و ساپیا هشت بر هفت از حریف خود پیش افتاد، در ادامه سایپا اندک اندک بر بازی مسلط شد و دریافت‌های ضعیف بازیکنان هاوش نتیجه را ۱۶ بر ۱۳ به سود تیم تهرانی کرد.

ساپیا برتری خود را همچنان حفظ کرد و ۲۴ بر ۲۱ از حریف خود جلو افتاد، اما دو امتیاز پیاپی گنبدی‌ها اختلاف را به یک رساند.

در این لحظات تماشاگران گنبدی به تیم خود امیدوار شده بودند، اما سرویس پرشی حسن زاده به خارج از زمین حریف رفت تا ساپیا ۲۵ بر ۲۳ این ست را پیروز شود و با سه امتیاز کامل گنبد را ترک کند.

گفتنی است؛ تیم هاوش گنبد در پایان هفته سوم لیگ برتر والیبال با سه شکست و بدون امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارد.

نماینده گنبد در ادامه این رقابت‌ها و از هفته چهارم، چهارشنبه ۱۲ آبان راس ساعت ۱۷ مهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود./مهر

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

معرفی روستای قورپیلجا از توابع شهرستان گنبد کاووس+تصاویر

میدان فرهنگی و تاریخی سوارکاری گنبد ثبت ملی شد/تجلیل از فعال

گنبد قهرمان مسابقات جایزه بزرگ والیبال آق قلا

ناگفته های تامل برانگیز عضو هئیت امنای عیدگاه اهل سنت گنبدکا

فرماندار ویژه گنبد: از ظرفیت بزرگ همدلی، وحدت و صمیمیت موجود

شکست طرح بانک مرکزی/نرخ سود عملاً ۳۰درصد شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram