اخبار اجتماعی - ترکمن‌نیوز: طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۲۵۰۰ فقره اسناد به صورت رایگان به مردم شرق گلستان واگذار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  محمد سعیدی‌کیا امروز پس از نماز جماعت ظهر در مراسم اهدای اسناد واحد‌های مسکونی، تجاری و زراعی اظهار کرد: این طرح برای محرومیت‌زدایی در استان گلستان از طرف بنیاد مستضعفان به مردم تقدیم می‌شود.

Ehda Sanad TN 29

در این مراسم به صورت نمادین تعداد ۱۴ فقره از اسناد به نیت ۱۴ معصوم به مردم طی فراخوان اسامی تنی چند از اهالی دهستان آق‌آباد اهدا شد.

بر اساس گزارش خبرنگار ترکمن‌نیوز: تعداد ۶ فقره زمین تجاری، ۱۸۷۶ فقره سند مسکونی، تعداد ۶۱۸ فقره سند زراعی و جمعا ۲۵۰۰ فقره سند به ارزش بیش از ۳۲۸ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال به اقضار کم درآمد و محروم منطقه اهدا شد.

حسن صادقلو (استاندار گلستان)، قره‌جه طیار (نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس و داشلی برون در مجلس شورای اسلامی)، حجت الاسلام محمود ترابی( امام جمعه گنبد کاووس)، عبدالقدیر کریمی (معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس) و تنی چند از ائمه جمعه و مسئولین شهرستانی و استانی در این مراسم حضور داشتند و مردم شریف دهستان آق‌آباد در مسجد جامع بزرگ این روستا میزبان این مراسم با شکوه بودند.

روستای آق‌آباد دارای 1800 خانوار و ۵۷۰۰ نفر جمعیت دارد که همگی ترکمن هستند و در ۱۵ کیلومتری شمال شرق شهرستان گنبد کاووس واقع شده است.

انتشار دهنده: یاشار نیازی

 

 

مطالب مرتبط:

چاه فاضلاب کودک سه ساله خرمشهری را به کام مرگ برد

گفتگوها به توافق نزدیک است

تشکیل شورای راهبردی و اتاق فکر در شهرستان گنبدکاووس+عكس

اصرار دولت برای تصویب یک برنامه/ آیا مجلس به «تراریخته»‌ها چ

ایران و چین: شرکای استراتژیک؟

پیام تشکر و قدردانی خانم شهلا ملک پور

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram