TurkmensNews Telegram TN

Azmoon P Mashhadاخبار فوتبال- تورکمن‌نیوز: سردار آزمون که در حال پشت سر گذاشتن تعطیلات زمستانی لیگ روسیه می باشد، در فرودگاه مهرآباد با بازیکنان پدیده‌ی مشهد روبه رو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سردار آزمون، مهاجم خبرساز تیم روستوف روسیه در فاصله تعطیلات زمستانی لیگ روسیه در ایران به سر می برد و به صورت اتفاقی در فرودگاه مهرآباد با بازیکنان تیم پدیده مشهد که برای مصاف با استقلال به تهران وارد شده اند، روبه رو شد و با آن‌ها ملاقات کرد.

علاوه بر سردار آزمون هم تیمی دیگر او، سعید عزت اللهی هم در ایران حضور دارد و امروز تماشاگر دیدار ملوان بندرانزلی برابر نفت م.سلیمان بود.

این روزها خبرهای متعددی در مورد علاقه لیورپول و برخی باشگاه های دیگر برای به خدمت گرفتن سردار آزمون به گوش می رسد و باید ببینیم در نهایت چه سرنوشتی در انتظار مهاجم تیم ملی ایران خواهد بود./ورزش سه

مطالب مرتبط:

ملاقات دو ملی پوش پایتخت والیبال ایران در بیمارستان+عکس

دقیق‌‌ترین عکس از عامل سکته قلبی

پسر حبیب نامه پدرش به احمدی‌نژاد را تکذیب کرد+ عکس

یادداشتی در راستای صحبت‌های سردار آزمون در برنامه خندوانه/گن

جزیده: تجربه بازیکنان متین ورامین سبب پیروزی آن‌ها شد

سردار آزمون فیکس مقابل کریلیا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram