Quran 28 Bاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان از حضور افزون بر 8 هزار نفر از مردم استان در 11 رشته آزمون کتبی حافظان قرآن کریم در روز پنجشنبه (امروز) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی تصریح کرد: این برنامه از سال 91 در کشور آغاز شد و در راستای مطالبه مقام معظم رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی، سازمان اوقاف و امور خیریه تربیت یک میلیون نفر را برعهده گرفت.
به گفته وی؛ آزمون‌های قرآنی در این راستا در استان گلستان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان همچنین از تشکیل و راه‌اندازی هیأت جوانان در امامزادگان استان خبر داد و گفت: طرح آرامش بهاری در آستانه سال جدید در تمامی امامزادگان گلستان به اجرا درمی آید.
وی در خصوص توجه به مسائل حوزه جوانان افزود: در حوزه ازدواج بیشتر نگاه‌ها به مسائل اقتصادی سوق داده شده است، اما اگر دوست داشتن دوطرفه باشد، اینها کمتر ملاک جوانان خواهد بود.
حجت الاسلام مهدوی‌راد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان نیز از شرکت یکهزار نفر در آزمون کتبی حافظان قرآن کریم در مرکز استان خبر داد و گفت: این آزمون از ساعت 9 تا 11 امروز در امامزاده عبدالله (س) گرگان در حال برگزاری است./ایرنا

مطالب مرتبط:

تدوین 12 طرح اقتصاد مقاومتی در استان گلستان

تعیین قیمت تضمینی محصولات کشاورزی در گلستان

کشف 15 قبضه سلاح شکاری قاچاق در گنبدکاووس

مجروحان منا در کنار بیماران مبتلا به کرونا بستری شده‌اند

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۷۰ مسجد گلستان

برخورد 15 دستگاه خودروی سواری سبک و سنگین در مشهد+ عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram