TurkmensNews Telegram TN

Basketbal 1 10 Eاخبار بسکتبال-تورکمن‌نیوز: در هفته دوم از دور رفت مرحله سوم رقابت‌های بسکتبال باشگاه های کشور، تیم شهرداری گرگان در برابر شیمیدر تهران شکست را پذیرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، در این دیدار که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت جعفر محمدپور به عنوان سرداور به همراه محمدرضا صالحیان و مصطفی شریعتی به عنوان داور اول و دوم و با نظارت ورژ آبکاریان برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه نزدیک 74 بر 76 بازی را به میهمان خود واگذار کرد.
تیم شهرداری در حالی که تا سه ثانیه آخر بازی با یک امتیاز از حریف خود پیش بود، با پرتاب سه امتیازی بازیکنان تیم شیمیدر، بازی را با 2 اختلاف باخت.
گرگانی‌ها در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با امتیازهای 19 بر 17 و 17 بر 12 مغلوب شدند، اما در کوارتر سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 20 بر 19 و 25 بر 21 بازی را به سود خود رقم زدند.
شاگردان محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم گرگان با ترکیب ابتدایی محمد حسین پور، سعید محمدی، کرم احمدیان، مهدی مرادی نسب و محمد شاهسوند وارد زمین مسابقه شدند.
در آن سوی میدان مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدر یاران خود را با ترکیب اولیه امیر صدیقی، امیر امینی، ایمان زندی، پاویلاس کوکیناس و داکوان کوک به میدان فرستاد.
داکوان کوک، گارد آمریکایی تیم شیمیدر با کسب 36 امتیاز و اثرگذاری 31 موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت و در شهرداری نیز مهدی مرادی نسب با کسب 15 امتیاز و اثرگذاری 25 موثرترین بازیکن تیمش بود.
تیم شهرداری گرگان در این مرحله از رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تیم‌های پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد، شیمیدر تهران و شهرداری کاشان هم گروه شده و در بازی نخست با قرعه استراحت مواجه بود.
این تیم در هفته سوم روز جمعه در بندرامام به مصاف تیم صدرنشین پتروشیمی خواهد رفت./ایرنا

مطالب مرتبط:

دعوت 5 والیبالیست ساحلی گلستان به اردوی تیم ملی

تیم ملی والیبال زیر 23 سال دختران با حضور ورزشکار گلستانی را

نیاز تیم هاوش گنبد به یک بازیکن دریافت‌کننده قدرتی

ورزشکاران گلستان در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر21 سال شر

سرگردانی مسافران به علت تاخیر مکرر پروازهای گرگان به تهران

تیم ذوب آهن در اندیشه صدرنشینی لیگ‌برتر والیبال بانوان+جدول

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram