farmandari gorgan 01تورکمن نیوز- اخبار گرگان: سیدعباس حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان معرفی شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سیدعباس حسینی، سرپرست جدید فرمانداری گرگان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار گرگان اظهار داشت: ما می‌خواهیم تا فرمانداری مستقل‌تر از گذشته باشد و این موضوع همت و اراده مسولان را می‌طلبد.

وی افزود: شناخت از استان گلستان مسئولیت‌ها را دوچندان کرده و باید از این آشنایی برای توسعه شهر گرگان استفاده کرد.

سرپرست جدید فرمانداری گرگان تصریح کرد: آشنایی بر تنگناها و آسیب‌های استان گلستان و مسائل و مشکلات بخش روستاها سبب شد تا بعد سیاسی فرمانداری بر بعد اجتماعی آن قالب شود.

حسینی با اشاره به رابطه دانشگاه و بخش اجرایی گفت: در استان گلستان دانشگاه‌های با رتبه عالی داریم اما خلاء رابطه دانشگاه با بخش اجرا به شدت در استان و شهرستان گرگان احساس می‌شود.

به گفته وی، شعار امسال می‌طلبد که کار جهادی را به صورت ویژه‌تری انجام دهیم، شهرستان گرگان توانمندی‌ها و محدودیت‌های زیادی دارد، این محدودیت‌ها در عرصه ایجاد فرصت شغلی است که محدودیت‌ها را باید با دانش و تخصص رفع کرد.

حسینی اظهار کرد: گرگان به صورت تقریبی نیمی از جمعیت استان گلستان را در خود دارد و باید شهری زیباتر و امکانات ویژه‌تری داشته باشد و گرگان هنوز نتوانسته برای بودجه و اعتبارات خود  برش مخصوص خود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استادار گلستان نیز در این جلسه گفت: سالی که گذشت سال مبارکی بود که در آن اتفاقات بزرگی مانند 7 اسفند، 22 بهمن و مذاکرات هسته‌ای را داشتیم و فاجعه منا را نیز پشت سر گذاشتیم.

علی اصغر طهماسبی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به نسبت دیگران برتری‌هایی دارد و آن حضور مردم است و در همه صحنه‌ها مردم حضور داشتند، قدرت نظام ما مردم هستند که اگر نبودند هجمه‌های مختلف نظام را از نفس می‌انداخت.

وی اظهار کرد: 79 درصد از مردم در عرصه‌های مجازی فعال هستند و اخبار انتخابات را از این راه دنبال می‌کردند که نشان از توسعه اجتماعی مناسب نظام دارد.

طهماسبی گفت: توجه به منافع ملی و اجتماعی، اعتمادسازی در جامعه و جلب همکاری‌های عمومی از وظایف ما مسئولان است.

وی با اشاره به سال 95 گفت: امسال باید آسیب‌های اجتماعی را پشت سر گذاشته، دور دوم انتخابات را برگزار کرده و برای انتخابات ریاست جمهوری آماده شویم.

یحیی خاکی فرماندار پیشین شهرستان گرگان در این مراسم حاضر نشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

افتتاح 22 پروژه اجرای طرح هادی در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا

سامان‌دهی شهر تاریخی گرگان پس از 12 سال

قدیمی‌ترین روزنامه‌فروش گرگان تجلیل شد

بازدید فرماندار گمیشان از سالن ورزشی خواجه نفس

ظرفیتهای اقتصادی شهرستان گنبدکاووس به سرمایه گذاران روسی معر

مسئولان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در صدد جذب بازیکن خارجی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram