امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

پرشور والیبال ایران 300x200 - پرشورترین هواداران والیبال ایران ازکمترین مسائل رفاهی برخوردارنداخبار والیبالتورکمن نیوز: تیم والیبال شهرداری گنبد کاووس این روزها بر روی نوار برد قرار گرفته و هواداران این تیم در آسمان ها سیر می کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران،  هواداران گنبدی بدون شک پرشور ترین هوادران والیبال ایران هستند و سالن المپیک گنبدکاووس جهنم رقبا است.

سالن المیپک گنبدکاووس میعادگاه عاشقان والیبالی است که توپ و تور با خون آنها عجین شده است و با انرژی خود فریادهای تشویق خود را بر سر رقبا سر می دهند.

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم هر هوادار والیبال گنبدکاووس از نظر تولید صوت و صدا و داشتن انرژی به همراه شور و شوق عاشقانه به والیبال برابر با پنج نفر از هواداران دیگر تیم ها است.

غالب هواداران دیگر تیم های کشور خنثی هستند و از تشویق خود سریعتر از آنچه که باید خسته شوند دست می کشند. اما هوادار گنبدی خستگی را نمی شناسد و به هنگام تشویق تیم شهر خود ساعت ها می تواند با حرارت به تشویق تیم خود ادامه دهد. هوادار گنبدی با والیبال زندگی میکند و توپ و تور را عاشقانه دوست دارد.

اما این هواداران پرشور بشدت احساساتی هستند و شکست را بر نمی تابند با چند امتیاز خوشحال می شوند و با چند امتیاز عقب افتاده روحیه خود را می بازند و در موارد نادر دست از تشویق تیم بر می دارند.

مثلا در جریان بازی با دورنای ارومیه هنگامی که این تیم دو ست عقب بود سکوت مرگبار سالن را فراگرفته بود و از گوشه سمت راست سالن اختلافاتی بین هواداران رخ داده بود.

یا موارد مشابه که برخی از هوادران به هنگام عقب افتادن تیم شهرشان زودتر سالن را ترک می کردند. البته این رفتارها از نظر روانی نیز قابل توجیه است اما انتظار می رود هنگامیکه تیم محبوب ما چند امتیازی عقب افتاد پر شور تر و مصمم تر تیم را تشویق کنند تا تیم امتیازات عقب افتاده را سریعتر جبران و به بازی برگردد.

هواداران گنبدی باید توجه کنند با چند امتیاز نباید روحیه خود را از دست بدهند و با چند امتیاز به آسمانها پر بکشند چرا که والیبال ورزش لحظه ها است و هر لحظه حضور در سالن المپیک باید برای تیم های رقیب کابوسی بزرگ باشد.

هواداران گنبدی علیرغم تمام کمبودهایی که در چند سال گذشته والیبال گنبدکاووس با آن ها دست و پنجه نرم کرده جانانه پشت تیم خود بودند و باید مسئولان شهری فکری برای رفاه این هواداران بکنند چرا که از سیستم حمل و نقل مناسب شهری پس از بازی، نماز خانه، پارکینگ و سیستم بهداشتی مناسب و … برخوردار نیستند.

به امید روزهای طلایی والیبال گنبدکاووس در ادامه راه پرفراز و نشیب لیگ امسال منتظر هواداران پرشورمان هستیم.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز