امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

اخبار گنبدکاووس-ایتنانیوز-  امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: سخنان ترامپ در رسانه‌های جهانی کاملاً مغرضانه و بی‌اساس است.

noorizad 22m 300x200 - سخنان ترامپ در رسانه‌های جهانی کاملاً مغرضانه و بی‌اساس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل تسنیم، آخوند عبدالباسط نوری‌زاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در گنبدکاووس درباره اظهارات اخیر ترامپ اظهار داشت: سپاه یکی از قدرتمندترین و مقتدرترین ارگان‌های نظامی است که از بدو انقلاب در جهت تحقق نظام اسلامی و دینی, زحمات زیادی کشیده است.

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس افزود: رئیس‌جمهور آمریکا, از ادبیات و اصطلاحات و دیپلماسی حقوقی و سیاسی آگاهی ندارد و از ادب و نظم سیاسی به‌دور است.

آخوند نوری‌زاد تصریح کرد: سخنان ترامپ در رسانه‌های جهانی کاملاً مغرضانه و بی‌اساس است و به حمایت از صهیونیست چنین مطالبی را عنوان کرده, حال نمی‌داند که ایران با اقتدار کامل در مقابل استکبار ایستادگی خواهد کرد.

امام‌جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس تاکید کرد: در آموزه‌های دینی ما نیز آمده که هرجا صدای مظلومی شنیده شود باید به طرف او بشتابیم و ارگان‌های نظامی به ویژه سپاه به این آموزه لبیک گفتند و نسبت چنین سخنانی، ناروا و دور از انصاف و منطقی است.

آخوند نوری‌زاد اظهار داشت: سپاه در قلب و دل مردم جای دارد و همه مردم با مذاهب و اقوام مختلف شدیدا این حرکت را محکوم کرده و در مقابل هجمه‌های دشمن, مسئولان, مردم و دولت ضمن حفظ وحدت ملی, در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: ما باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و وحدت ملی خود را بیش از بیش حفظ کنیم که قطعا در این صورت موفقیت و پیروزی از آنِ ملت ایران خواهد بود.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز