امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع تولیدکنندگان مرغ و کارآفرینان گنبد

دولت مصمم به رفع مشکلات مردم و تولید کنندگان است

3 5 300x204 - دولت مصمم به رفع مشکلات مردم و تولید کنندگان استاخبار گنبد کاووس – ترکمن نیوز-  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید اینکه دولت مصمم به رفع مشکلات مردم و تولید کنندگان است ، اظهار کرد: مشکلات مطرح شده ازسوی برخی تولیدکنندگان مرغ در جلسه مشترک با دو وزیر جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و رفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، دکتر علی ربیعی در جمع تولیدکنندگان مرغ و کارآفرینان شهرستان گنبدکاووس که با حضور دکتر هاشمی استاندار و قرجه طیار نماینده مردم این شهر برگزار شد ، تصریح کرد: دولت از همه ظرفیت ها و توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده می کند.

وی زندگی مسالمت آمیز اقوام و پیروان مذاهب مختلف در گنبد را به عنوان یک نماد ملی دانست و با لهجه آذری، گفت: من خیلی دوست دارم یک شهروند گنبدی باشم.

وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی از برنامه ریزی برای رفع بیکاری در 10 استان کشور خبر داد و گفت: تحقق این برنامه ها از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و تسهیلات اشتغالزایی پیش بینی شده برای مناطق روستایی کشور صورت می گیرد.

وی افزود:گلستان جزء 5 استان برتر کشور در حوزه اشتغال روستایی است و در سال 97 بنا داریم تعداد روستاهای بیکار استان از 40 روستا به 2 تا 3 برابر افزایش دهیم.

دکتر ربیعی همچنین با اشاره به خداحافظی سردادر آزمون از تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد:سردار آزمون بازیکن بزرگی است و تا هر زمان که توان دارد باید همچنان در خدمت تیم ملی ایران باشد و بخاطر برخی از حرفها خود را کنار نکشد.

وی با بیان اینکه توجه به توسعه محلی لازمه توسعه همه جانبه کشور است، یاد آور شد : دولت نیز دراین حوزه بالاخص به روستایی و محروم و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نگاه ویژه دارد.

وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی تصریح کرد: هیچ وارد کننده انحصاری نهاده های کشاورزی و دامپروری و یا کارخانه های داخلی که ارز دولتی استفاده می کنند، حق ندارند قیمت کالاها را افزایش دهند.

در این سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه به اتفاق استاندار گلستان از مجموعه ورزشی کارگران گنبدکاووس نیز بازدید کرد.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز