امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    4442

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:22 | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

valibal 16m 300x208 - «احمد جوادی» رئیس کانون هواداران باشگاه والیبال ایرانیان گنبدکاووس شداخبار والیبال -ایتنانیوز-  مدیرعامل باشگاه والیبال ایرانیان گنبدکاووس طی حکمی «احمد جوادی» را به عنوان رئیس کانون هواداران این باشگاه انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  والیبال گنبدکاووس کم کم خود را برای روزهای درخشان و پرامید در روزها و ماههای آتی آماده می‌کند تا با عزمی راسخ خاطرات شیرین سال‌های نه چندان دور خود را این بار با تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس زنده کند.

امروز و در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال کشور مدیرعامل باشگاه والیبال ایرانیان گنبدکاووس طی حکمی احمد جوادی را به عنوان رئیس کانون هواداران این تیم منصوب کرد تا از این پس حمایت از تیم والیبال گنبدکاووس به صورت منسجم و یکپارچه و با نظم بیشتری از سوی هواداران صورت بگیرد.

احمدی جوادی که خود دستی از دور بر آتش ورزش داشته و از ورزشی‌نویسان نیز به شمار می‌رود پیش از این سابقه فعالیت‌های اقتصادی و رسانه‌ای را در کارنامه خود داشت و از زمان حضور محمد حمیدی در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس به عضویت شورای مشورتی جوانان فرمانداری این شهرستان در آمده بود.

گفتنی است تیم والیبال ایرانیان شهرستان گنبدکاووس بعد از چند فصل ناکامی در لیگ برتر و کسب عنوان دوازدهم در لیگ 12 تیمی فصل گذشته این فصل با ترکیبی جدید و کادری مجرب پا به میدان گذاشته است و در نخستین گام امروز یکشنبه از ساعت 16 عصر به قضاوت حمید راهجردیان به عنوان داور اول و مرتضی علایی به عنوان داور دوم در ورزشگاه 3 هزار نفری المپیک شهرستان گنبدکاوووس برابر تیم والیبال شهرداری ارومیه از مدعیان کسب عنوان قهرمانی قرار خواهد گرفت.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews
منبع:فارس

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز