eghtesad moghavemati 01تورکمن نیوز- اخبار گنبدکاووس: فرمانده بسیج اداری و کارگری شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار امسال برای تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافت.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، محمدرضا صدری ظهر دیروز در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج مجموعه گردشگری هاوش اظهار داشت: رویکرد بسیج در عصر حاضر رویکرد فرهنگی در قالب حلقه‌های صالحین است و افراد با توجه به سواد و تسهیلات در دوره‌های صالحین شرکت کنند.

وی افزود: بیش از 30 میلیارد ریال در سال 95 اعتبار برای تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برای شهرستان گنبدکاووس در نظر گرفته شده که این میزان افزایش خواهد یافت.

فرمانده بسیج اداری و کارگری شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی با 16 درصد سود و صنایع تبدیلی با 18 درصد سود خواهد بود که این تسهیلات 36 ماهه و با تنفس شش ماهه است.

صدری ادامه داد: بیش از 45 نفر از مجموعه گردشگری هاوش عضو این پایگاه شدند که امیدواریم در ادامه بقیه نیز به عضویت درخواهند آمد.

مدیر مجموعه گردشگری هاوش هم در این مراسم گفت: 135 نفر به عنوان کارگر در این مجموعه فعالیت دارند که 45 نفر آنان عضو بسیج شدند و بقیه آنها نیز در 45 روز آینده عضو خواهند شد.

مهدی محمدی افزود: 100 نفر از این افراد بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند و همچنین سفره‌خانه سنتی هاوش نیز در ایام نوروز افتتاح شد که 23 نفر در آن مشغول به کار شدند و همه این افراد نیز بیمه تامین اجتماعی شدند.

وی تصریح کرد : جمعه 17 اردیبهشت با همکاری اداره ورزش و اسپانسری مجموعه گردشگری همایش پیاده روی خانوادگی از برج قابوس به سمت این مجموعه با پخش زنده از شبکه سوم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان گنبد کاووس نواخته شد

بودجه‌ای برای بازسازی و مرمت مدارس روستاهای محروم گنبدکاووس

واردات ۹۴ درصدی مواد اولیه روغن در کشور

تفتیان: قولی برای مدال در عشق‌آباد نمی‌دهم

آتش سوزی در جنگل های مینودشت اطفا شد

8477نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی گلستان شدند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram