Dastgiriاخبار شهرستان آزادشهر- تورکمن نیوز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: سارق و زورگیر فضای مجازی در شهرستان آزادشهر دستگیر شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، محمدرضا اصلانی با اعلام این خبر، اظهارکرد: این متجاوز به چهار فقره زورگیری اعتراف کرده است. متهم دستگیر شده و این اعمال را با کمک دو همدست خود انجام می داد.

وی ادامه داد: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان در ارتباط با زورگیری از وی و بررسی های پلیسی به عمل آمده، مشخص شد زورگیری ها توسط سه نفر انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: سارقین و زورگیران از طریق فضای مجازی و شبکه اجتماعی تلگرام با هویت جعلی خانم اقدام به اغفال طعمه های خود می کردند.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده در پلیس آگاهی شهرستان و همکاری پلیس فتا، با دستور مقام قضایی، در یک عملیات ضربتی یکی از سارقین در مخفیگاهش دستگیر شد.

اصلانی بیان کرد: وی در تحقیقات به عمل آمده به چهار فقره زورگیری به کمک دو همدست خود اعتراف کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم جوانی آزادشهری است و به جرم خود اعتراف کرده است، گفت: متهم در پروفایل تلگرام خود از عکس خانم استفاده می کرد و طعمه ها را اینگونه شناسایی و اغفال می کرد.  

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر افزود: متهم طعمه ها را که برای ملاقات حضوری با دوست مجازی جدید خود لحظه شماری می کرده اند به مکانی خلوت می کشاند.    

وی بیان کرد:  زورگیر و همدستان وی در آنجا تمامی اموال، دارایی و وسایل قربانیان را به زور سرقت می کرده اند.    

اصلانی در پایان با بیان این که تلاش ها برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد، تاکید کرد: جوانان و همه افرادی که از فضای مجازی استفاده می کنند باید مراقب اینگونه افراد شیاد و متجاوز بوده و همیشه به توصیه های پلیس توجه جدی کنند./مهر

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

کسب مدال طلا نمایندگان تکواندو دختران ایران در رقابت‌های بین

تجمع ولگردها در تولد 128سالگی چارلی چاپلین!+ عکس

باید یکی از اهالی بسکتبال در گرگان بمیرد تا همه چیز آرام شود

حرکت زیبای کاندیداها در آغاز به کار ستادهای انتخاباتی+عکس

جریمه 243 میلیون ریالی دو فروشنده متقلب در گرگان

پژوهشگر موسیقی ترکمن در آرامگاه آق قایا آرام گرفت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram