Pol Aqghala 22 Mاخبار آق قلا-تورکمن‌نیوز- پروژه تعریض پل شهید باهنر آق‌قلا چند سالی است که در حال انجام بوده و این روزها مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، پروژه تعریض پل شهید باهنر آق‌قلا چند سالی است که در حال انجام بوده و این روزها مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

این پل نقش بسیار مهمی را در کاهش ترافیک و تسهیل در عبور و مرور ایفا می‌کند که اتمام این پروژه می‌تواند خبر خوشی برای همشهریان آق‌قلایی باشید.

امانگلدی ضمیر، فرماندار آق‌قلا در بازدید از پل باهنر این شهر گفت : پل شهید باهنر در مسیر اصلی ورودی شهر آق‌قلا به علت حجم بالای تردد و نبود عرض مناسب سواره رو باعث ایجاد ترافیک و بعضا مشکلات تردد و عبور و مرور شهروندان در ورودی شهر می شود.

وی افزود: با هدف کاهش و روانسازی ترافیک ، عملیات تعریض پروژه پل شهید باهنر با اعتبار 15 میلیارد ریال در دستور کار مسئولین شهرستان و شهرداری آق‌قلا قرار گرفت.

ضمیر ادامه داد‌: طرح تعریض پل شهید باهنر با نصب عرشه تیر و دال و یک لاین به طول 30 متر و عرض 7 متر بر روی این پل در حال انجام است.

فرماندار آق قلا خاطر نشان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تعریض پل شهید باهنر شاهد کاهش و روانسازی ترافیک در ورودی‌های سطح شهر آق‌قلا باشیم.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: spidezh.ir

مطالب مرتبط:

رئیس مخابرات گنبدکاووس: 3500 پورت اینترنت پرسرعت (ADSL) به ظ

ظرفیت گلستان برای صدور آبزیان و توتون به روسیه/ 2شرکت صادرات

هیاتی از ایران 5 اسفند به عربستان می‌رود

مردم به یاش‌اولی‌ها اعتماد دارند / یاش‌اولی‌ها پشت پرده ندار

اختصاص ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به واحدهای تولیدی

شرفی‌:دانایی را جستجو کنیم/ قوجق: آثار برگزیده ادبی را جهانی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram