Treili Neysan 01تورکمن نیوز- اخبار حوادث: فرمانده پليس راه مينودشت انحراف به چپ سواري پژو را علت تصادف مرگبار رانندگي در محور خط نو كلاله به گنبد در شرق استان گلستان اعلام كرد كه در اثر آن شش نفر كشته شدند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سرگرد محمد فخيره گفت: اين حادثه رانندگي در ساعت 10:10 دقيقه صبح امروز در بين تقاطع عرب بوران و تقاطع حسين آباد قرباني در محور كلاله - گنبد بر اثر انحراف به چپ خودرو پژو ناشي از لغزندگي سطح جاده در شرايط بارندگي روي داد.
وي افزود: در اين حادثه رانندگي ، خودرو پژو 405 كه به سمت كلاله در حال حركت بود به سمت چپ منحرف و با يك دستگاه خودرو سواري تيبا برخورد مي كند كه در اثر آن تمامي سرنشينان دو خودرو كشته مي شوند.
وي افزود: راننده سواري پژو به نام مجيد منوچهري و راننده و سرنشينان خودرو تيبا به نام هاي قاسم يزداني ، صغري كلاته عربي و سه نوزاد پنج روزه به نام هاي امير علي، امير حسين و ضحي يزداني ساكنين روستاي بربرقلعه كلاله كه اعضاي يك خانواده بودند نيز در اين سانحه رانندگي جان خود را از دست دادند.
فرمانده پليس راه مينودشت از وقوع يك سانحه رانندگي ديگر در نزديكي روستاي كوچك يورت شيخان در همين مسير كه صبح امروز واقع شد، خبر داد و گفت: در اين حادثه نيز يك دستگاه وانت نيسان كه از كلاله به سمت گنبد در حركت بود با يك دستگاه كاميون كشنده تصادف مي كند و راننده و يك سرنشين خودرو وانت جان خود را از دست مي دهند.
سرگرد فخيره گفت: اين تصادف نيز در شرايط بارندگي و لغزندگي جاده به وقوع پيوسته و علت حادثه در دست بررسي كارشناسي است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

ارسال یک میلیون و ۶۰۰ هزار تعرفه انتخاباتی به گلستان

مطالبات مجمع حامیان دکتر روحانی در ترکمن صحرا از دولت تدبیر

آخرین روز نام‌نویسی انتخابات در گنبد با ثبت‌نام 6 نفر به پای

پیام تبریک رییس شورای شهر گنبدکاووس به انتصاب امام جمعه این

آغاز دومین دوره مسابقات ساحلی آزاد کشور در شهرستان نور

نشست مجمع حامیان روحانی در ترکمن صحرا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram