matn taslyat azar 93پیام تسلیت - تورکمن‌نیوز: با خبر شدیم (( ایرج کاظم‌پور )) رئیس شورای روستای قول‌حاجی در غم درگذشت برادر بزرگوارشان سوگوار شده است.

إنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

این مصیبت را به ایشان و خانواده‌ محترمشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می‌نماییم.
آخرت ایمانی بولسون - ایزی یاراسین
از طرف مدیر و هیات تحریریه تورکمن‌نیوز

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، رئیس شورای اسلامی روستای قول‌حاجی در گفتگو با خبرنگار تورکمن‌نیوز گفت: ۲ روز پیش برادر مرحومشان برای خرید به بازار می‌رود که در اثر تشنج دچار عارضه شده و به بیمارستان پیامبر اعظم منتقل می‌شود.
ایرج کاظم‌پور افزود: بعد از تماس تلفنی که داشته بلافاصله به بیمارستان عازم می‌شود و متاسفانه برادرشان در بیمارستان فوت می‌کند.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر ۲ روز است که علی‌رغم تمام تلاش و اصرار خانواده که چندین بار مراجعه کردیم هنوز نتوانستیم پیکر مبارک برادرام را تحویل بگیریم تا مراسم تشییع را انجام رسانیم و علاوه بر مصیبت وارده این معضل نیز بر غم جان‌کاه خانواده بسیار سنگینی می‌کند.
کاظم‌پور گفت: هنوز منتظر هستیم تا مسئولین و پزشک قانونی جنازه برادرم را تحویل دهند و اگر امروز این مراسم دست و پاگیر اداری این بیمارستان اتمام یابد برای ساعت 3 بعد از ظهر مراسم تشییع و تدفین در روستای قول‌حاجی منزل آن مرحوم برگزار خواهد شد.
یک بار دیگر برای آن مرحوم از دست رفته طلب آمرزش داریم و به ایرج کاظم پور  و خانواده داغدارشان تسلیت می‌گوییم.

مطالب مرتبط:

وقوع ۶۳ حادثه در گلستان/ امدادرسانی به ۱۲۴۲ نفر

تدارک مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برای جشن پیروزی انقلاب اسلا

آیا تروریست‌ها جنگ را به عمق روسیه کشاندند؟

عذرخواهی گوگل به خاطر اختلال خدمات ابری خود

سفر نوبخت به استان گلستان برای بازدید از مناطق سیل‌زده

توصیه‌های ایمنی به دانش‌آموزان برای چهارشنبه پایان سال

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram