TurkmensNews Telegram TN

Karlos Keiroshتورکمن نیوز- اخبار فوتبال ایران: کارلوس کروش در متنی که منتشر کرده، دلایل استعفایش از سرمربیگری تیم ملی ایران را توضیح داده است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، کروش مدتی قبل استعفای خود را به تاریخ اردیبهشت ماه به رئیس فدراسیون فوتبال داد. او حالا امروز در متنی که در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده، دلایل جدایی اش از تیم ملی ایران را اعلام کرده است.

کروش در این پیام نوشت: دوستان عزیزم، همان طور که همه شما می دانید، نامه استعفای من از تیم ملی ایران روز ۱۴ فوریه به فدراسیون داده شد. این کار اجتناب ناپذیر بود.

دلایل استعفا را همه می دانند و تنها به شرایط کار در تیم ملی مربوط است. این شرایط، قول هایی که دائما زیر پا گذاشته می شد، عدم حمایت از بازیکنان ما، نبود امکانات و نبود روحیه جاه طلبی در فدراسیون برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸.

چیزی تغییر نکرده است. من تصمیم گرفتم تا این نامه را برای شما بنویسم تا شما از شرایط مطلع شوید. تاکید می کنم: چیزی تغییر نکرده است. اتفاقاتی که در چند ساعت اخیر رخ داد، مانند همیشه، از سوی همان کسانی است که می خواهند این توهم را ایجاد کنند که نگرانی ما بی مورد است. اما واقعیت این است که ۱۵۰ روز پیش از اینکه ایران بازی های برای رسیدن به روسیه ۲۰۱۸ را آغاز کند، در دیداری خانگی که می تواند مقابل قطر یا عراق باشد، ما همچنان در حال بحث و مجادله در مورد امکانات و شرایط تیم ملی هستیم.

 

دوستان عزیزم
تنها اطلاعات غلط و اشتباه می تواند از نادیده گرفتن بدتر باشد. اطلاعات غلط و اشتباه افراد را مغرور و مسئولیت ناپذیر می کند. اما در این مورد، تنها اطلاعات غلط و اشتباه داده می شود. ما با افرادی روبرو هستیم که فکر می کنند و معتقدند که بقیه احمق هستند. آنها فکر می کنند که فقط خودشان عقل دارند. اما ما احمق نیستیم. بازیکنان ما احمق نیستند. و هواداران فوتبال ایران هم احمق نیستند.

این چیز جدیدی برای ما نیست. اگر چنین افرادی را در راس کار قرار دهید، خودشان را همه کاره می دانند. آنها سعی می کنند تا بقیه را احمق فرض کنند؛ با دادن قول های دروغ و اطلاعات غلط. البته این مسئله جدیدی برای ما نیست.

شاید آنها نمی توانند تشخیص بدهند که ما چه چیزهایی را می فهمیم. آنها نمی دانند که ما می دانیم آنها افرادی حسود با رفتاری دشمنانه و ناامید کننده هستند. آنها نمی دانند که ما آماده ایم آنها را ببخشیم و در عین حال، آماده ایم تا آنها را فراموش کنیم؛ بنابراین این زمان را دارند تا تصمیم بگیرند.

 

دوستان عزیزم
در این چند روز آخر در این کشور زیبا، از اینکه در شرایط مساعد قرار نداریم، عمیقا ناراحتم اما دانستن این مسئله چیزی را برای تیم ملی تغییر نمی دهد. کاری برای آینده تیم ملی ایران انجام نمی شود. و به آنهایی که تلاش می کنند تا با دادن اطلاعات غلط، هواداران را گول بزنند، توصیه می کنم، داستان ملا نصرالدین که می خواست سقف خانه اش را دوباره بسازد را بخوانند.

گذشته معمار آینده است. اما آنها را نمی توان به طور همزمان زندگی کرد. اکنون زمان آن است که بین ایستایی و خلاقیت، سکون یا ماجراجویی، بهانه یا موفقیت، یکی را انتخاب کنیم.

به امید آینده
کارلوس کروش

 

کروش: بازی تمام شد، آن ها بردند/ وقتش رسیده همه بیدار شوند
کارلوس کروش گفت: فکر می کنم زمان آن است که همه بیدار شوند.

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی پس از جلسه با علی کفاشیان در جمع خبرنگاران گفت: «جلسه خوبی برگزار شد که درمورد مسائل تیم ملی، من و آینده بود. امروز تنها ۱۵۰ روز با اولین بازی مرحله انتخابی جام جهانی بازی داریم و فکر می کنم زمان آن است که همه بیدار شوند.»

کروش درباره خواسته مردم برای ماندنش گفت: «من هم عاشق مردم ایران هستم. در این شکی نیست. شنبه جلسه دیگری داریم و باید ببینیم چه می شود.»

کروش درباره خداحافظی افشین پیروانی و اینکه آیا امیدوار است در جلسه شنبه شرایط تغییر کند گفت: «نمی خواهم درباره این مسئله صحبت کنم. به زودی مصاحبه ای از من منتشر می شود که در آن درباره مسائل مختلف صحبت کرده ام. دیگر بازی تمام شده و آن ها برنده این بازی شده اند.»

 

کفاشیان: کروش گفت با این شرایط در ایران نمی ماند/ با صدا و سیما نامه های فدایت شوم رد و بدل می کنیم
علی کفاشیان گفت: ماندن کروش به نفع فوتبال ایران است.

علی کفاشیان پس از جلسه طولانی مدتی که با کارلوس کروش و مدیران آل اشپورت داشت گفت: «در این جلسه از زحمات چند ساله ان ها تشکر کردیم و در آینده هم از آن ها استفاده می کنیم. تیم ملی باید در شش تیم مرحله بعدی جزو دو تیم اول باشد. اما کروش گفت که با این شرایط حاضر به ادامه همکاری نیست. او می گوید کار کردن در تیم ملی یک سری امکانات می خواهد که ما باید آن را برآورده کنیم.»

کفاشیان ادامه داد: «کروش مثل جلسات قبلی درباره اردوها، پاداش ها، حقوق و ... گلایه داشت و می خواهد که شرایط تغییر کند. اما با توجه به بودجه ای که برای ما در نظر گرفته شده به کروش گفتم که شاید نتوانستم خواسته های او را برآورده کنیم. اولویت ما تیم ملی است. به کروش قول دادم هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم. ولی او از من تضمین می خواهد که ما واقعا نمی توانیم تضمین دهیم. کروش هم تاکید داشت که اگر این امکانات فراهم نشود نمی تواند کارش را ادامه دهد. قرار شد در جلسه ای که در هیات رئیسه خواهیم داشت شرکت کنیم و در این خصوص حرف بزنیم.»

کفاشیان گفت: «ماندن کروش به نفع فوتبال ایران است. او تیم ملی را تا اینجا خوب آماده کرده و می تواند راه صعود به جام جهانی را هموار کند. کروش برنامه یک ساله هم آماده کرده و قبول کرده در مراسم قرعه کشی مقدماتی جام جهانی هم شرکت کند.»

رئیس فدراسیون درباره اینکه آیا دوباره نامزد ریاست فدراسیون خواهد شد یا نه گفت: «من کاندیدا نشده ام و در حال حاضر افرادی دیگر کاندیدا هستند. منتظریم دولت اساسنامه فدراسیون را به رسمیت بشناسد. وزارت ورزش و سازمان بازرسی اعلام کردند که اساسنامه مصوب دولت را قبول ندارند و این طوری نمی توان انتخابات برگزار کرد. هر وقت که مصوبه دولت آمد و اساسنامه ما قانونی شد انتخابات با ۴ کاندیدایی که ثبت نام کرده اند برگزار می شود.»

کفاشیان درباره استعفای پیروانی از تیم ملی گفت: «پیروانی چند بار خداحافظی کرده اما باز هم به کارش ادامه داده است.»

کفاشیان درباره اینکه اسدی در برنامه نود به فردوسی پور می گفت مهندس، گفت: «خب به من چه؟»

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حق پخش تلویزیونی هم گفت: «نامه نگاری کرده ایم. بین ما نامه های فدایت شوم رد و بدل می شود.»

منبع: جامعه خبری تحلیلی الف

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

امام جمعه گنبدکاووس مردم را به صرفه جویی در مصرف گاز و حضور

نواربافی کتول ثبت در فهرست آثار ملی کشور

مجموعه سواركاری گنبدكاووس ثبت در فهرست آثار ملی

6 امدادگر گنبدی به مسابقات کشوری راه یافتند

4ورزشکار آق قلا به مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در قرقیزست

تسلیت به والیبال کشور/رضا ابراهیمی به رحمت خدا رفت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram