امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

نهایی 13 300x197 - رقابت های رده‌بندی مسابقات بین المللی گؤرش در گنبدکاووس برگزار شد/افغانستان قهرمان مسابقاتترکمن نیوز: روز دوم مسابقات بین المللی کشتی گؤرش در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس با حضور جمع کثیری از علاقمندان این ورزش بومی تورکمنصحرا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  مسابقه اول بین دولت مراد مراد زاده از ایران الف و میکائیل دازی از ایران الف در وزن 74 کیلوگرم به رقابت پرداختند که دولت مراد مراد زاده برنده این مسابقه شد.

مسابقه دوم بین محمد نبی زاده از ایران ب و نصیر احمد اکرمی از افغانستان در وزن 74 کیلوگرم به رقابت پرداختند که نصیر احمد اکرمی برنده این مسابقه شد.

مسابقه سوم بین عبدالرزاق کوهی از ایران الف و صفی اله محمدی از افغانستان در وزن 82 کیلوگرم به رقابت پرداختند که صفی اله محمدی برنده این مسابقه شد.

مسابقه چهارم بین یعقوب جلایر از ایران الف و جاوید محمدی از افغانستان الف در وزن 90 کیلوگرم به رقابت پرداختند که جاوید محمدی برنده این مسابقه شد.

مسابقه پنجم بین رامین گری از ایران تیم گلستان و موسی آزمون از ایران ب در وزن 90 کیلوگرم به رقابت پرداختند که رامین گری برنده این مسابقه شد.

مسابقه ششم بین داوود عوض زاده از ایران ب و یعقوب کر از ایران تیم گلستان در وزن 100 کیلوگرم به رقابت پرداختند که جاوید محمدی برنده این مسابقه شد.

مسابقه هفتم بین رئوف قزل از ایران تیم گلستان و سلیم کم از ایران الف در وزن 100+ کیلوگرم به رقابت پرداختند که جاوید محمدی برنده این مسابقه شد.

تیم افغانستان با کسب ۴۳ امتیاز در مجموع تیمی توانست در این مسابقات بالاتر از ایران، ترکمنستان و آذربایجان بر روی سکوی قهرمانی قرار گیرد.

نظارت این مسابقات را غلامرضا جعفری رییس و محمدرسول کلهر بر عهده داشت.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز