امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گلستان حق شناس ترکمن نیوز 6 300x198 - مراسم متمرکز افتتاح بیش از 240 پروژه در گنبدکاووس برگزار شد+عکستورکمن نیوز: استاندار گلستان گفت: با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور، افتتاح  و عملیات اجرایی 243 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در گنبدکاووس قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  دکتر هادی حق شناس در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، تولیدی و اقتصادی گنبدکاووس اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در اوج تحریم های ظالمانه استکبار جهانی به فعالیت خود ادامه می دهد و با وجود همه مشکلات اقتصادی در کشور آمار شاغلین کشور از 21 میلیون به 23 میلیون و 800 هزار نفر افزایش یافته است.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: زندگی ساده و مردمی از خصوصیات بارز این دو شهید گرانقدر است و مسئولین ومدیران باید تلاش کنند در همه دوران خدمت نسبت به مردم اخلاق و کرامت انسانی را حفظ کنند.

گلستان حق شناس ترکمن نیوز 1 300x198 - مراسم متمرکز افتتاح بیش از 240 پروژه در گنبدکاووس برگزار شد+عکس

دکتر حق شناس تاکید کرد: مردم ارباب و ولی نعمت ما هستند و خدمت و تکریم آنان در کنار فعالیت های عمرانی و اقتصادی اهمیت به سزایی دارد.

استاندار در ادامه گفت: امسال عملیات افتتاح متمرکز نسبت به سال گذشته 2 برابر و به ارزش 18 هزار میلیارد است و نسبت به سال 92 آغاز فعالیت دولت امید 9 برابر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به خسارت 48 هزار میلیاردی سیل در آغاز سال اگر اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی در جای مناسب و به بخش های مورد نیاز هدایت شود منشاء خیر و برکت خواهد بود و در این مسیر نظارت دقیق بر عملیات اهدای تسهیلات خواهیم داشت.

یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز