امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    74020

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    22:51 | ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

و بلوچستان 300x189 - جای خالی اهل سنت در شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستانترکمن نیوز:  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در شورای فرهنگ عمومی با توجه به ترکیب جمعیتی این استان باید از شخصیت های فعال اهل سنت نیز براساس آیین نامه ها استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در شورای فرهنگ عمومی استان با توجه ترکیب جمعیتی سیستان و بلوچستان، باید از شخصیت های فعال اهل سنت نیز براساس آیین نامه ها بهره گیری شود که تاکنون این موضوع محقق نشده و باید پیگیری لازم انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه شناسایی نیازمندی های سیستان و بلوچستان مهم تر از شناسایی خانواده های نیازمند است،افزود:علاوه بر طرح آمایش، نیازمندی های استان باید شناسایی شود و توان مردمی را در این بخش براساس اولویت مورد بهره برداری قرار دهیم چرا که شاید در منطقه ای اولویت با مدرسه سازی باشد تا آنکه برای ساخت مسجد اقدام شود.
رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان گفت: در این زمینه می توان یک نرم افزار را تولید کرد و مشخصات موسسات و خیریه ها، نیازمندان و نیازمندی های استان را در آن درج کرد.
نمایند ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در سال های اخیر افراد زیادی در تماس های مختلف برای ساخت مدرسه و مسجد اعلام آمادگی کرده اند اما باید نیازمندی ها، اولویت و اهمیت آنها در هر منطقه مشخص شود تا بتوان همراه با طرح آمایش در این بخش نیز فعالیت کرد.

 

گردآوری:گروه خبری ترکمن نیوز
https://turkmensnews.com
منبع: avayesunnat.com

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز