امروز : جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Fazelab 10E 300x212 - تأخیر در اجرای طرح جمع آوری فاضلاب مسکن مهر آزادی به دلیل مجاورت با ریل راه آهنبندر ترکمن-ترکمن‌نیوز- معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا گلستان از اتصال فاضلاب مسکن مهر آزادی بندرترکمن به شبکه جمع آوری فاضلاب شهری خبر داد و گفت: این طرح با 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی اجرایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران، به نقل از آب و فاضلاب استان، ابوالفضل رحیمی اظهار کرد: طرح جمع آوری فاضلاب مسکن مهر آزادی بندرترکمن بدلیل مجاورت با ریل راه آهن با مشکل مواجه بود که اجرای آن را به تاخیر انداخت.
به گفته وی؛ در این پیوند بدلیل عبور قطار، مرحله لوله گذاری زیر ریل راه آهن باید در کمتر از 24 ساعت اجرایی می شد.
مهندس رحیمی تصریح کرد: برای اجرای این طرح عبور و مرور قطار به مدت 24 ساعت متوقف و باکس های بتنی زیر ریل راه آهن قرار داده شد و سپس عملیات لوله گذاری انجام شد.
وی اضافه کرد: لوله گذاری خطوط انتقال با لوله های 600 میلیمتری پلی اتیلن به طول یکهزار و 100 متر، ساخت ایستگاه پمپاژ PSA و خطوط شبکه با لوله های 200 میلیمتر پلی اتیلن از مشخصات اجرایی این طرح است.
معاون شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: این گونه اقدامات با توجه به اهمیت زیست محیطی آن و ضرورت تامین سلامت و رفع مشکلات شهروندان استمرار دارد.

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز