banovan davande BandarTurkmen 01اخبار ورزشی بانوان- تورکمن‌نیوز: دوندگان بندرترکمن در مرحله نهایی دو و میدانی لیگ کشوری بانوان در تهران دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی روشن شمال مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: بانوان دو ومیدانی کار شهرستان ترکمن مقامهای نایب قهرمانی و سومی مرحله نهایی لیگ باشگاه های کشور را کسب نمودند.
وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 105 ورزشکار در قالب 13 تیم باشگاهی و استانی روزهای 8و 9 مهر ماه سال جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد
روشن شمال افزود: ثریا قلیچ نیازی دو ومیدانی کار ارزنده و شایسته بندرترکمن در ماده پرتاب نیزه با پرتابی به اندازه 41/96 متر مقام نایب قهرمانی و در ماده پرش سه گام با پرشی به اندازه 11/57متر مقام سوم را کسب کرد و آیلین بابکی دیگر دوومیدانی کار شایسته این شهرستان در ماده پرش ارتفاع با پرشی به اندازه 1/66 متر مقام نایب قهرمانی را به دست آورد.
به گفته وی؛ در بخش تیمی مسابقات آیلین بابکی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 950 امتیاز و ثریا قلیچ نیازی از تیم مقاومت با کسب 761 امتیاز به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.
بندر ترکمن با 61 هزار نفر جمعیت درغرب استان گلستان واقع است./ ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

شغل جالب دو دوست و دو دونده زن المپیکی+عکس

برگزاری مسابقات ایستگاهی ویژه بانوان شهرداری گرگان

۵۳۰۴ مسافر در گلستان اقامت کردند

گالیکش مقام دوم استان را در طرح اسکان مسافران نوروزی کسب کرد

کشف سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در منطقه مرزی گنبدکاووس

کسب سکوی اول لیگ کشور توسط دوچرخه‌سواران کوهستان استان گلستا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram