TurkmensNews Telegram TN

Sardar Azmon 27 Khاخبار فوتبال-تورکمن‌نیوز- سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در مطلبي از سردار آزمون مهاجم تيم ملي فوتبال ايران تعريف و تمجيد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC ) در مطلبي درباره سردار آزمون نوشت: «او يکي از دو گل ايران مقابل ازبکستان را زد. ايران صعودي زودهنگام به رقابت‌هاي جام جهاني 2018 روسيه داشت. سردار آزمون باز هم ثابت کرد يکي از بهترين بازيکنان فوتبال آسياست. او جانشيني شايسته براي علي دايي اسطوره‌اي است. هيچکس به انداز سردار شبيه علي دايي نيست.»
در ادامه اين گزارش آمده است: «در يک دهه اخير هر مهاجم نوکي که در تيم ملي بازي کرده با علي دايي اسطوره‌اي مقايسه شده، اما سردار آزمون حالا با زدن گل‌هاي حياتي در بازي‌هاي بزرگ در حال اثبات خودش است.او در ماه اکتبر سال گذشته، تنها گل تيمش در بازي خانگي تيم ملي برابر کره جنوبي به ثمر رساند تا ايران را در جايگاهي قرار دهد که شانس اول صعود از گروه A به مرحله پاياني جام جهاني شود. آزمون در بازي با ازبکستان هم گل اول تيمش را با خونسردي که بهترين مهاجمان جهان دارند، به ثمر رساند.»
اين سايت يادي هم از مهدي طارمي و البته خداداد عزيزي مي‌کند: «همکاري‌ آزمون با مهدي طارمي در خط حمله در حال گسترش است و ايرانيان را ياد خاطرات گذشته مي‌اندازد. سبک بازي طارمي آنها را ياد بازيکن پيشين سال آسيا يعني خداداد عزيزي، زوج سابق علي دايي در خط حمله ايران انداخت.سردار در بازي مقابل ازبکستان يکي از سه موقعيتي که نصيبش شد را تبديل به گل کرد و در گل دوم تيمش که توسط طارمي به ثمر رسيد، نقش بسزايي داشت، گلي که تمامي اميدهاي ازبکستان براي بازگشت به بازي را نقش بر آب کرد.»


منبع خبر: جام جم آنلاین

مطالب مرتبط:

۲۰۰ سری جهیزیه در ایام دهه فجر به نوعروسان گلستانی اهدا می‌ش

به بهره‌برداری رسیدن طرح هادی ۲۹۹ روستای استان گلستان

تیم ملی فوتسال بانوان روسیه به ایران آمد

کاهش بلیط هواپیما در مسیر کلاله به تهران و بالعکس به 870هزار

اطلاعیه شماره 18 ستاد انتخابات کشور: درج نام نامزد مورد نظر

تاریخ تورکمن‌ها به اختصار (۱)/فرهنگ، تشکیلات اجتماعی، دینی ق

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram