امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    104437

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    23:11 | ۰۹ آذر ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

رئیسه شورای استان 300x286 - هیئت رئیسه شورای استان گلستان مشخص شدترکمن نیوز: با حضور استاندار مراسم تحلیف هیئت رئیسه شورای استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ مراسم تحلیف هیئت رئیسه شورای استان گلستان بعد از ظهر امروز با حضور علی محمد زنگانه، مشاور، معاونان استاندار و نمایندگان شوراهای شهرستان های گلستان که متشکل از ۱۴ نماینده می باشد، انتخاب شد.

اعضای هیئت رئیسه شورای استان به شرح زیر است:

موسوی رئیس شورای استان از آزادشهر 300x286 - هیئت رئیسه شورای استان گلستان مشخص شد

 سیدحسن موسوی از شهرستان رامیان با اکثریت آرا به مدت یک سال، رئیس شورای استان انتخاب شد.

 

.

فیروزبخت بندرترکمن 300x286 - هیئت رئیسه شورای استان گلستان مشخص شد

 حامد فیروز بخت از شهرستان بندرترکمن با اکثریت آرا به مدت یک سال نایب رئیس شورای استان انتخاب شد.

 

.

اراز تیمور کلاله 300x286 - هیئت رئیسه شورای استان گلستان مشخص شد

غفارمحمد ارازی تیمور از شهرستان کلاله و عبدالله عرب از شورای اسلامی شهرستان گالیکش به عنوان منشیان شورای استان به مدت یک سال انتخاب شد.

 

.

کاظمی آق قلا 300x286 - هیئت رئیسه شورای استان گلستان مشخص شد

اسماعیل کاظمی از شهرستان آق قلا با اکثریت آرا به مدت یک سال سخنگوی شورای استان انتخاب شد.

 

.

قوجق نژاد گنبدکاووس 300x286 - هیئت رئیسه شورای استان گلستان مشخص شد

ستار قوجق نژاد با اکثریت آرا به عنوان نماینده شورای اسلامی استان در هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان به مدت چهار سال انتخاب شد.

 

.

 

سردار دردی زاده مراوه تپه 300x286 - هیئت رئیسه شورای استان گلستان مشخص شد اکبر حسینی رامیان 300x286 - هیئت رئیسه شورای استان گلستان مشخص شد

ملک سردار دردی زاده از مراوه تپه و سیدعلی اکبر حسینی از آزادشهر به عنوان نمایندگان شورای استان در شورای عالی استان های کشور معرفی شدند.

 

بر اساس این گزارش : پس از رایزنی های گسترده و علیرغم شیطنت های برخی افراد تندرو جهت انتخابات تک سویه و انتخاباتی مبتنی بر عقاید ایدوئولوژیک و ناسیونالیستی در پی به انحراف کشیدن این حرکت سالم و شایسته سالارانه بودند که با هوشیاری معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، این حرکت ضد قومی در مسیر درست قرار گرفت‌ و انتخاباتی سالم با در نظر گرفتن شایسته سالاری و استفاده از تمامی ظرفیت های نمایندگان شوراهای شهرستان های گلستان رقم خورد.

در این مراسم سید حسن موسوی از شورای اسلامی شهرستان آزادشهر با 8 رأی به عنوان رئیس شورا، حامد فیروزبخت از شورای اسلامی شهرستان ترکمن با 9 رأی به عنوان نائب رئیس شورا، غفار محمد ارازی تیمور از شورای اسلامی شهر سرخنکلاله با 10 رأی و عبدالله عرب از شورای اسلامی شهرستان گالیکش با 8رأی به عنوان منشیان شورا، اسماعیل کاظمیاز شورای اسلامی شهرستان ترکمن با 14 رأی به عنوان سخنگوی شورا و  همچنین سید علی اکبر حسینی از شورای اسلامی شهرستان رامیان با 10رأی و ملک سردار دردی زاده از شورای اسلامی شهرستان مراوه تپه با 8 رأی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی استان در شورای عالی استان ها و ستار قوجق نژاد از شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس با 8 رأی به عنوان نماینده شورای اسلامی استان در هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان معرفی  شدند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز